تغییر چهره باورنکردنی بانو هن در سریال یانگوم | بانو تکون نخورده که هیچ جوون ترم شده

سایت سرگرمی روز :

بانو هن را که به یاد دارید؟ اگر از طرفداران سریال یانگوم بوده باشید حتما این بانو را با یاد دارید؛ بانویی که نقش مثبتی داشت و در میان سیلی از مکر و حیله قصر، آرامشی بی نظیر را به بیننده منتقل می کرد. یانگوم به صورت اتفاقی شاگرد بانو هن (که بهترین دوست مادرش بوده) می‌شود اما هیچ یک از این دو نفر از این ارتباط خبری ندارند.

بانو-هن-۲

هر چند یانگو به دل هن نشسته است اما وقتی از او می‌پرسد چطور می‌تواند بزرگ‌ترین سرآشپز باشد رابطه‌شان به سردی می‌رود. قتل مادر یانگوم، بانو هن را نسبت به افرادی که جاه طلب هستند و به دنبال پیشرفت، بدبین کرده‌است.

بانو-هن-۱

به هر روی این دو با دشمنی ها و رقابت های دیگری در قصر درگیر می شوند و پیش می روند. یانگ می گیونگ بازیگر نقش بانو هن است که با گذشت سال ها تغییر چهره زیادی داشته است. با هم تصاویری از این بازیگر زیبا را می بینیم:

 

 

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19998