چیستان روز | آن کدام شهر است که سه حرف اولش خوردنی است؟

سایت سرگرمی روز :

مطالعه چیستان و معما از جمله تفریحات سرگرم کننده‌ای هستند که نه تنها می‌توانند گذران وقت را برای ما لذت بخش کنند بلکه بدون فایده هم نخواهند بود. مهمترین مزیت خواندن چیستان و معما به چالش کشیدنه شدن مغز و در نتیجه رشد آن است. حل سوال در کودکان می‌تواند پذیرش او را برای یادگیری بالاتر برده و در بزرگسالان از بروز بیماری‌هایی همچون آلزایمر جلوگیری کند.

چیستانی که در ادامه خواهید ترکیبی از اطلاعات عمومی و نکات انحرافی است. شما باید بتوانید شهرهای خوردنی ایران را در ذهنتان مرور کرده و به شهر مد نظر طراح برسید. البته ممکن است پاسخ‌های دیگری نیز به ذهن خطور کند که تقاضامندیم آن‌ها را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

چیستان ها اغلب به صورت سؤالی آغاز می‌شوند و با دادن نشانی‌های غیرمستقیم، شنونده را به پاسخ دعوت می‌کنند.

این سرگرمی در همه فرهنگ‌ها و زبان‌ها وجود داشته و مختص زبان فارسی نیست. البته زبان فارسی و زبان‌هایی که حروف نوشتاری دارند این قابلیت را خواهند داشت تا کلمات مختلف حروف یکسانی داشته و داخل هم قرار گیرند. مثلا در همین چیستان، در دل اسم یک شهر می توان اسم یک خوراکی را پیدا کرد.

ما می دانیم که اضافه کردن یک محدودیت زمانی ممکن است به چالش شما هیجان بیشتری بیافزاید، اما قطعا این کار را می‌کند. به سوال موجود در تصویر به دقت نگاه کنید. اکنون سعی کنید پاسخ را در عرض چند ثانیه حدس بزنید. زمان هم اکنون شروع می‌شود: ۱، ۲، ۳…

چیستان شهر خوردنی

آن کدام شهر است که سه حرف اولش خوردنی است؟

به نظر شما پاسخ این چیستان چیست؟ فقط ۱۰ ثانیه زمان دارید.

.

.

.توانستید این شهر را پیدا کنید؟

.

.

.

.

.

عجله کنید، چند ثانیه بیشتر فرصت ندارید!

.

.

.

پاسخ را مشاهده کنید؛

پاسخ چیستان شهر خوردنی

جواب این چیستان شهر عسلویه است.

سه حرف اول این شهر، عسل است که یک خوراکی مفید و شیرین است!

چیستان‌های حروف و جغرافیا، چیستان‌هایی هستند که در آنها از یک یا چند کلمه مرتبط با حروف و جغرافیا استفاده می‌شود. معلمین عزیز می‌توانند با تغییراتی کوچک این نوع چیستان‌ها را برای دانش آموزان مطرح کرده و به پرورش ذهن و تغییر در نحوه فکر کردن کودکان کمک نمایند.

بازی‌های فکری اغلب جزو سرگرمی‌های سالم در نظر گرفته می‌شوند، زیرا فکر کردن را در شما تحریک می‌کنند و به مغز شما اجازه می‌دهند فراتر از چارچوب‌ها فکر کند. اگر از علاقه‌مندان به این چیستان‌ها هستید پیشنهاد می‌کنیم خواندن سوالات زیر را از دست ندهید:

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19996