چیستان روز | کدام کشور است که اگر یک حرف از آن کم شود نام کشور دیگری می‌شود؟

سایت سرگرمی روز :

چیستان ها سوالات کوتاهی هستند که به صورت کنایه و استعاره بیان می‌شوند. معمولا پاسخ این سوالات شی، پدیده یا مفهومی است که برای خواننده آشناست. چیستان ها اغلب به صورت سؤالی آغاز می‌شوند و با دادن نشانی های غیرمستقیم، شنونده را به پاسخ دعوت می‌کنند.

این سرگرمی در همه فرهنگ‌ها و زبان‌ها وجود داشته و مختص زبان فارسی نیست. البته زبان فارسی این قابلیت را دارد تا با تغییر در حروف، کلمات به کلمات با معنی دیگری تبدیل شوند. به طور مثال در همین چیستان اگر حرفی از کلمات حروف کشوری بکاهیم به کشور دیگری خواهیم رسید.

پیشنهاد می‌کنیم به این چیستان از نقطه نظر افزایش مهارت کشف ناشناخته‌ها و رشد ذهنی نگاه کنید. مقصود فقط سرگرم شدن و گذران اوقات وقت نیست و می‌توان از این سوال برای پرورش افکار استفاده کرد.

چیستان ها می توانند در مورد هر موضوعی باشند، از اشیا و حیوانات گرفته تا پدیده های طبیعی و مفاهیم انتزاعی. آنها می توانند ساده یا دشوار باشند، و می توانند برای همه سنین مناسب باشند.

به نظر شما پاسخ سوالی که برای شما مطرح کرده‌ایم چیست؟

چیستان کشور با حرف کمتر

کدام کشور است که اگر یک حرف از آن کم شود نام کشور دیگری می‌شود؟

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ چیستان کشور یک حرف کمتر

جواب صحیح کشور هلند است.

اگر به حروف هلند دقت کنید کاملا متوجه خواهید شد که نام کشور دوم چیست. بله درست حدس زدید منظور ما از کشور دوم هند یا هندوستان است. اگر حرف لام را از حروف هلند کم کنیم هند باقی خواهد ماند. برای پاسخ به این سوال چقدر زمان صرف کردید؟ پیشنهاد می‌کنیم زمان مصرفی خود برای حل چیستان را در انتهای همین مطلب ارسال نمایید. مقایسه زمان‌ها می‌تواند بازخورد مناسبی برای طرح چیستان‌هایی به این صورت باشد.

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19998