گوگل ساعت جدیدی برای کودکان معرفی کرد؛ فیت‌بیت ایس با مشخصات پیکسل واچ ۲

گوگل ساعت هوشمند جدیدی به‌ نام Fitbit Ace را برای کودکان بزرگ‌تر از هفت سال رونمایی کرد که هدف آن تشویق کودکان برای حفظ سلامتی از‌طریق بازی‌های سرگرم‌کننده است. برای اتصال به شبکه‌ی موبایل و استفاده از Fitbit Arcade و سایر قابلیت‌ها، باید اشتراک ماهانه یا سالانه‌ی Fitbit Ace Pass تهیه شود.

ساعت هوشمند گوگل فیت‌بیت ایس در دستان دو شخص درحال گرفتن میله

بدنه‌ی ساعت از فولاد ضدزنگ و پلاستیک بازیافتی ساخته شده است. نمایشگر پوشش گوریلا گلس ۳ دارد و می‌توان به‌لطف محافظ پلاستیکی مقاومت آن را دربرابر ضربه افزایش داد.

باتری ۳۲۸ میلی‌آمپرساعتی ساعت هوشمند گوگل می‌تواند ۱۶ ساعت شارژدهی کند. قابلیت نمایشگر همیشه‌روشن این ساعت به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است و در‌صورت نیاز، می‌توان آن را فعال کرد که به کاهش شارژدهی آن منجر می‌شود.

بسیاری از مشخصات فنی فیت‌بیت ایس با پیکسل واچ ۲ یکسان است؛ از‌جمله پردازنده‌ی کوالکام ۵۱۰۰، دو گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت فضای ذخیر‌ه‌سازی، میکروفون، گواهی 5ATM (مقاومت دربرابر آب تا عمق ۵۰ متر) و پشتیبانی از شارژ سریع.

ساعت جدید گوگل از وای‌فای و بلوتوث ۵ و NFC پشتیبانی می‌کند و به حسگرهای ضربان قلب، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، ارتفاع‌سنج، مغناطیس‌سنج و حسگر نور محیط مجهز است.

فیت‌بیت ایس تلاش می‌کند ورزش و بازی‌کردن را با‌هم ترکیب کند تا برای بچه‌ها جذاب‌تر شود. بدین‌صورت که کودکان برای اینکه به مراحل بعدی بازی بروند، باید فعالیت‌های فیزیکی بیشتری انجام دهند.

با انجام فعالیت‌های روزانه، کودکان می‌توانند شخصیت کارتونی eejie در ساعت را با لباس‌ها و وسایل جدید شخصی‌سازی کنند.

نمای جانبی ساعت هوشمند گوگل فیت‌بیت ایس

درکنار بازی‌های موجود در فیت‌بیت آرکید، واچ‌فیس‌های گوناگونی وجود دارد که بسته به فعالیت کودکان در طول روز تغییر می‌کند. گوگل الگوریتم حرکتی جدیدی طراحی کرده است که فعالیت بدنی کودکان را در طول روز بهتر و دقیق‌تر اندازه‌گیری می‌کند.

رنگ‌بندی بند ساعت هوشمند گوگل فیت‌بیت ایس

گوگل ۶ بند مختلف برای فیت‌بیت ایس در نظر گرفته است که با اتصال هرکدام از آن‌ها شخصیت eejie با شکل و رنگی متفاوت در ساعت ظاهر می‌شود.

در سمت راست دستگاه، دو دکمه وجود دارد که یکی از آن‌ها دسترسی سریع به ویژگی‌های ارتباطی، آلارم، آمار فعالیت و قابلیت‌های دیگر ساعت را فراهم می‌کند.

کودکان می‌توانند ازطریق ساعت به والدینشان پیام ارسال یا با آن‌ها تماس برقرار کنند. والدین با استفاده از اپلیکیشن اختصاصی Fitbit Ace می‌توانند پیام‌ها را دریافت و ارسال و موقعیت فرزندشان را مشاهده کنند. قیمت ساعت هوشمند جدید گوگل ۲۳۰ دلار اعلام شده است.

منبع :زومیت

برای دیدن خبر محرمانه و فوری کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *