گوشی جدید HMD Atlas با باتری ۵ هزار میلی‌آمپرساعتی لو رفت


تخفیف بزرگ تابستانه

شرکت HMD Global پس‌ از عرضه‌ی گوشی مقرون‌به‌صرفه HMD Vibe در اوایل سال جاری، اکنون خود را برای رونمایی گوشی میان‌رده‌ی جدیدی در بازار آمریکا آماده می‌کند. افشاگری با نام مستعار Smashx_60 در ایکس که سابقه‌ی انتشار جزئیات محصولات آینده‌ی HMD را دارد، ادعا می‌کند گوشی HMD Atlas احتمالاً جانشین نوکیا G400 خواهد شد.

تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند که گوشی اچ ام دی مدل Atlas از بدنه‌ای تخت با ماژول دوربین مستطیلی‌شکل پشتی بهره می‌برد. در نمای جلویی دستگاه نیز، شاهد حاشیه‌های باریک نمایشگر و بریدگی قطره‌ای‌شکل برای دوربین سلفی هستیم.

بر‌اساس شایعات، HMD Atlas به نمایشگر ۶٫۶۴ اینچی LCD با وضوح Full HD Plus و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز مجهز خواهد شد. قلب تپنده‌ی این گوشی نیز احتمالاً اسنپدراگون ۴ نسل ۲ خواهد بود که ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی نیز آن را همراهی خواهد کرد.

گفته می‌شود HMD Atlas از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد که گشودگی دیافراگم لنز آن f/1.8 خواهد بود. این گوشی به دوربین فوق‌عریض ۵ مگاپیکسلی و دوربین تشخیص‌عمق نیز مجهز و در پنل جلویی آن، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی تعبیه خواهد شد.

ظرفیت باتری HMD Atlas احتمالاً ۵٬۵۰۰ میلی‌‌آمپرساعت است و از فناوری شارژ سریع Quick Charge 4.0 هم پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این گوشی میان‌رده می‌توان به 5G، وای‌فای ۵، بلوتوث ۵٫۱ و NFC اشاره کرد. علاوه‌بر‌این، گفته می‌شود دستگاه مذکور از کارت حافظه‌ی microSD و حسگر اثر‌انگشت جانبی و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون بهره خواهد برد.

طبق اطلاعات فاش‌شده، ابعاد HMD Atlas معادل ۱۶۳ در ۷۵ در ۸٫۷۵ میلی‌متر و وزن آن ۲۱۰ گرم است. قیمت گوشی مذکور برای نسخه‌ی مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی ۳۴۰ دلار خواهد بود. هنوز تاریخ عرضه‌ی این گوشی به‌طور رسمی اعلام نشده است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *