گوشی‌های وان پلاس و اوپو به هوش مصنوعی پیشرفته گوگل مجهز می‌شوند

وان‌پلاس و اوپو اخیراً ویژگی AI Eraser را در گوشی‌ها معرفی کردند که پاک‌کردن اشیا در عکس‌ها را ممکن می‌کند. این ویژگی از مدل هوش مصنوعی اختصاصی استفاده می‌کند؛ با این‌حال اوپو و وان‌پلاس می‌گویند که ویژگی‌های هوش مصنوعی جمنای گوگل به دستگاه‌های آن‌ها می‌آیند.

گوگل اعلام کرد که برخی مدل‌های گوشی وان پلاس و اوپو در آینده دارای ویژگی‌های جمنای مانند خلاصه‌‌‌سازی متن، خلاصه‌‌سازی صداهای ضبط‌شده و AI Toolbox خواهند بود. این برندهای چینی همچنین به یک ویژگی هوش مصنوعی برای تولید‌ محتوا که ظاهراً مربوط‌به تولید متن یا تصویر است اشاره کردند.

اوپو و وان پلاس قصد دارند اولین برندهایی باشند که ویژگی‌هایی بر پایه‌ی مدل جمنای اولترا را اواخر امسال روی گوشی‌ها ارائه می‌دهند.

جمنای اولترا به‌شکل پردازش بر بستر دستگاه ارائه نمی‌شود و از سرورهای خود گوگل استفاده می‌کند. این بدان معنا است که هر ویژگی آینده‌ی هوش مصنوعی در دستگاه‌های اوپو و وان‌پلاس که توسط جمنای اولترا ارائه شود به اتصال اینترنت نیاز دارد.

گلکسی S24 و پیکسل ۸ پرو از ترکیب جمنای نانو و پرو برای ویژگی‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند. استفاده از جمنای اولترا در گوشی اوپو و وان‌پلاس یک حرکت برجسته خواهد بود و ویژگی‌های هوش مصنوعی را به‌شکلی چشم‌گیر ارتقا می‌دهد.

اوپو و وان‌پلاس قصد دارند در سه تا پنج سال آینده بیش از ۱۰۰ ویژگی بر پایه‌ی هوش مصنوعی ارائه دهند.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *