گل تماشایی قایدی هم برای برد کلباء کافی نبود

کد خبر : 2005749 |
10 اسفند 1402 ساعت 22:15 |
56.5K بازدید |

82
دیدگاه

مهدی قایدی در دیدار برابر البطائح گل نخست بازی را به ثمر رساند.

گل تماشایی قایدی هم برای برد کلباء کافی نبود

به گزارش “ورزش سه”، نتایج ضعیف اتحاد کلباء در هفته‌های اخیر ادامه دارد و تیم فرهاد مجیدی امروز نیز در یک بازی خانگی مقابل البطائح با نتیجه ۲ بر ۱ تن به شکست داد تا روند نزولی ببرها همچنان ادامه داشته باشد.

کلباء که با دو شکست پیاپی به پیشواز جام ملت‌های آسیا رفته بود، در آغاز دوباره ادنوک لیگ هنوز نتوانسته که در لیگ داخلی به پیروزی دست پیدا کند و همین موضوع باعث شده تا جایگاه فرهاد مجیدی در این تیم دچار تزلزل شود.

یکی از معدود ستاره‌های تیم فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء مهدی قایدی است که امروز نیز موفق شد تک گل تیمش را به ثمر برساند. در دقیقه ۳۸ بود که پاس دنیل بسا به وینگر بوشهری رسید و او با یک سر توپ دیدنی ابتدا توپ را از مدافع البطائح عبور داد و سپس در مصاف تک به تک با دروازه‌بان حریف با یک ضربه بغل پای فنی و دیدنی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا چنین تصور شود که کلباء می‌تواند از فرصت میزبانی و گل به ثمر رسیده استفاده ببرد ولی چنین نشد.

در ثانیه‌های پایانی نیمه اول و روی اشتباه والاس مدافع برزیلی کلباء، تیم میهمان به گل تساوی رسید و این تیم در نیمه دوم نیز باز هم روی اشتباه همین مدافع گل دوم را وارد دروازه کلباء کرد تا ببرها با نتیجه دو بر یک شکست بخورند.

1996403

قایدی در ثانیه‌های پایانی بازی روی یک ضربه ایستگاهی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند ولی ضربه او با فاصله بسیار کمی و از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت تا نفس‌ها در سینه حبس شود. پس از آن بود که داور به نشانه پایان بازی در سوت خود دمید تا شکستی دیگر برای کلباء، مجیدی و قایدی ثبت شود. باید دید که مدیریت ببرها چه تصمیمی در خصوص ادامه همکاری با مجیدی خواهد گرفت.

منبع: ورزش 3
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19994