گلکسی S24 اولترا در تست سقوط ناامیدکننده ظاهر شد [تماشا کنید]

سامسونگ سری گلکسی S24 را دستگاه‌هایی محکم تعریف می‌کند اما به‌نظر می‌رسد مقاومت آن‌ها دربرابر ضربات خیلی امیدوارکننده نیست. آزمایش سقوط گلکسی S24 نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً آن‌طور که انتظار داریم دربرابر ضربات مقاومت ندارد.

کانال یوتیوب Allstate، آزمایش سقوط را روی سری گلکسی S24 انجام داده است و هر سه مدل استاندارد، گلکسی S24 پلاس و گلکسی S24 اولترا از ارتفاع ۱٫۸ متری رها شدند تا مقاومت قاب پشتی و شیشه‌ی جلویی آن‌ها در برخورد با زمین مشخص شود.

طبق آزمایش Allstate، سری گلکسی S24 از نظر مقاومت دربرابر سقوط عملکرد خیلی خوبی ندارد. مدل پایه و پلاس این گوشی به بدنه‌ای آلومینیومی مجهز هستند و پس‌از برخورد با سطح زمین به‌طور مشابه آسیب دیدند. در این آزمایش گلکسی S24 پلاس پس‌ از اولین سقوط روبه‌جلو و پشت کاملاً غیرقابل استفاده شد.

گلکسی S24 اولترا از فریم تیتانیومی بهره می‌برد و این یعنی باید مقاومت بالاتری نسبت‌ به مدل قبلی خود داشته باشد اما این گوشی نیز پس‌ از یک‌ بار سقوط روبه جلو و پشت شکست.

در مقام مقایسه، سال گذشته سری گلکسی S23 دوبار از جلو و پشت و از ارتفاع ۱٫۸ متری رها شد. در آن آزمون گلکسی S23 استاندارد پس‌ از سقوط اول شکست و غیرقابل استفاده شد و مدل پلاس و اولترا جان سالم به‌ در بردند. جالب اینکه گلکسی S23 اولترا آزمایش مذکور را فقط با چند خراش روی نمایشگر و دوربین به‌ پایان رساند.

بررسی Allstate نشان می‌دهد همه‌ی مدل‌های گوشی‌ سامسونگ گلکسی S24 نسبت‌ به نسل قبلی خود شکننده‌تر هستند. قیمت گوشی مذکور برای مدل پایه، پلاس و اولترا به‌ترتیب ۸۰۰ دلار، ۱٬۰۰۰ دلار و ۱٬۳۰۰ دلار است و به‌ همین دلیل پیشنهاد می‌شود در صورت خرید این محصولات حتماً از قاب محافظ استفاده کنید.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *