گزارش زنده/ اعلام ترکیب تیم‌های تراکتور و پرسپولیس

پایگاه خبری فوتبالی- ترکیب دو تیم تراکتور و پرسپولیس مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، از ساعت 16 امروز ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز در شرایطی میزبان دیدار حساس تیم‌های تراکتور و پرسپولیس است که در دو طرف میدان انگیزه‌های زیادی برای کسب تمام امتیازات وجود دارد. تراکتور که روند خیلی خوبی با پاکو خمز به دست آورده قصد ندارد در یک دیدار خانگی متوقف شود و البته با توجه به شرایط جدول نیز این فرصت را دارد تا با پیروزی در این دیدار خودش را به کسب سهمیه نزدیکتر کند.

پرسپولیس هم که در کورس قهرمانی است نگاهی فینال‌گونه به هر بازی دارد و علاوه بر این امروز برای گرفتن انتقام بازی رفت برنامه خواهد داشت.

به همین منظور پاکو خمز و یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفته‌اند تیمشان را با این نفرات به زمین بازی بفرستند:

ترکیب تراکتور: احسان مرادیان، آرش قادری، سید محمد حسینی، محمد آقاجان‌پور، پوریا آریاکیا، صفا هادی، گوستاوو، ریکاردو آلوز، محمد قنبری، رومرو گومز و رضا اسدی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، امید عالیشاه، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سینا اسدبیگی، وحید امیری، گئورگی گولسیانی، وحدت هنانوف، محمد عمری و پریرا.

6442

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *