کادر درمان ایران آماده اعزام به غزه است+ فیلم

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام عین‌اللهی، روز چهارشنبه در حاشیه تجمع کادر بهداشت و درمان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و اعلام انزجار از جنایات رژیم صهیونیستی، گفت: مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، طبق قوانین بین المللی، به عنوان مکان‌های امن شناخته می‌شوند،.

وی با طرح این سوال که وقتی قوانین و معاهدات بین المللی نقض می‌شود به کجا باید پناه ببریم، افزود: کسانی که ادعای احترام به حقوق بشر دارند، در عمل به فجیع‌ترین کشتار انسانی دست می‌زنند.

عین اللهی ادامه داد: نیروهای بهداشتی و درمانی و امدادگران جمهوری اسلامی ایران، آمادگی دارند برای کمک به مجروحان و بیماران در فلسطین به غزه اعزام شوند.

وی افزود: همچنین از نظر تجهیزات پزشکی و دارویی نیز، آمادگی ارسال به فلسطین را داریم.

وزیر بهداشت، کشتار بی رحمانه بیماران در بیمارستان‌ها را محکوم کرد و از سازمان ملل متحد و سازمان جهانی بهداشت خواست، از مردم مظلوم فلسطین و غزه حمایت کنند.

وی، لزوم بازگشایی گذرگاه رفح برای ارسال کمک‌های انسان دوستانه و پزشکی به غزه را خواستار شد و تاکید کرد: متأسفانه همکاری خوبی در بازگشایی گذرگاه رفح را شاهد نیستیم.

عین اللهی ادامه داد: جای امیدواری است که با فشار منطقه‌ای دولت‌ها و مردم، مرز رفح بازگشایی شود و کمک‌ها به مردم مظلوم و بی دفاع غزه برسد.

منبع: خبرگزاری مهر
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید