کاخ سفید میزبان کنفرانسی با حضور تولیدکنندگان محتوا و اینفلوئنسرها می‌شود


تخفیف بزرگ تابستانه

در ماه مرداد، کاخ سفید میزبان اولین کنفرانس اقتصاد خالقان محتوا خواهد بود که در آن گروهی از شخصیت‌های برجسته شبکه‌های اجتماعی و حرفه‌ای‌های این صنعت دعوت می‌شوند تا با مقامات عالی‌رتبه‌ی کاخ سفید در مورد موضوعاتی مانند حریم خصوصی داده‌ها، پرداخت‌های منصفانه، هوش مصنوعی و سلامت روان گفت‌وگو کنند.

کریستین تام، مدیر دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید، با اعلام این خبر افزود: «اولین کنفرانس اقتصاد خالقان محتوا در کاخ سفید، نشان از تعهد دولت به خالقان محتوا دارد. ما یکی از اولویت‌های خود را کار با خالقان دیجیتال تعیین کردیم و مشتاقیم با این افراد درباره‌ی چگونگی تأثیر این حوزه بر زندگی افراد و چگونگی کمک به آن‌ها با تصمیم‌گیری‌های سیاسی، تعامل کنیم.»

دفتر استراتژی دیجیتال کاخ سفید یک نهاد جدا از کارزار انتخاباتی بایدن محسوب می‌شود که اکنون در معرض خطر قرار دارد و با در نظر گرفتن قدرت اجتماعی تولیدکنندگان محتوای آنلاین، حتی کسانی را برای مدیریت میم‌ها استخدام کرده است. این کنفرانس حدود سه ماه قبل از روز انتخابات برگزار خواهد شد و شامل بحث‌های اصلی و جلسات کوچک‌تر خواهد بود.

در سال ۲۰۲۱، زمانی که واکسن‌های کرونا عرضه شدند، دولت بایدن با اینفلوئنسرها همکاری کرد تا مردم را به واکسیناسیون تشویق کند.

طبق تحقیقات نیمی از بزرگسالان حداقل گاهی اخبار خود را از شبکه‌های اجتماعی دریافت می‌کنند و تلاش‌های تبلیغاتی نامزدان انتخابات در این زمینه منطقی به نظر می‌رسد. جو بایدن با وجود تلاش برای مسدود کردن تیک‌تاک در آمریکا، کارزار انتخاباتی خود را در این پلتفرم راه‌اندازی کرده است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *