چیستان روز | کدام یک از سبزیجات است که اگر حرف اولش را برداریم نام حیوانی می‌شود؟

سایت سرگرمی روز :

چیستان‌ها سوالات کوتاه و شیرینی هستند که می‌توانند در لحظه مغز ما را به چالش بکشند. برای حل آن‌ها در کوتاه ترین زمان ممکن باید از همه حواسمان استفاده کنیم و تمامی جوانب سوال را در نظر بگیریم. برخی چیستان‌ها بسیار سخت بوده و باید برای حلشان به مراجع و دانشنامه‌ها رجوع کرد.

چیستان سبزی و حیوان

آن کدام سبزی است که اگر حرف ابتدایی آن را برداریم به حیوانی تبدیل خواهد شد؟

.

.

.

اگر هنوز به پاسخ نرسیده‌اید و نیاز به راهنمایی دارید همراه ما باشید. از این سبزی در سالاد استفاده می‌شود!!

.

.

.

.

.

برای دیدن پاسخ صحیح کمی پایین بروید

.

.

.

پاسخ چیستان سبزی و حیوان

بله درست حدس زدید جواب چیستان کاهو است. اگر حرف ابتدایی کاهو را برداریم به آهو خواهیم رسید.

مزایای حل چیستان برای بزرگسالان

بهبود حافظه: حل چیستان به تقویت ارتباطات موجود بین سلول‌های مغز کمک می کند. همچنین تولید روابط جدید را افزایش می‌دهد. این مسئله به نوبه خود سرعت ذهن و فرآیندهای فکری را بهبود می‌بخشد.

حل بهتر مسائل: توانایی حل خلاقانه مشکلات و تفکر انتقادی یک مهارت بسیار ارزشمند است و حل چیستان و معماها باعث تقویت این مهارت می‌شوند.

افزایش ضریب هوشی: چیستان‌ها حافظه و استدلال کلی ما را بهبود می‌دهند و به همین دلیل است که به افزایش IQ (ضریب هوشی) ما کمک می‌کنند. بزرگسالان با اختصاص ۲۵ دقیقه در روز به حل چیستان و معماهای فکری، ضریب هوشی خود را تا چهار امتیاز می‌توانند افزایش دهند.

منبع:سرگرمی روز
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *