چگونه ویجت‌های پیش‌فرض ویندوز ۱۱ را حذف کنیم؟

اگر از ویندوز ۱۱ استفاده می‌کنید، قطعاً برایتان پیش آمده است که ناخواسته نشانگر ماوس را روی دکمه‌ی ویجت در گوشه‌ی نوار وظیفه قرار دهید و ویجت‌ها بخش زیادی از صفحه‌نمایش را اشغال کنند. شاید اگر چنین دکمه‌ای در کار نباشد، بسیاری از افراد اصلاً تمایلی به بازکردن بخش ویجت‌ها نداشته باشند.

یکی از کاربردی‌ ترین قابلیت‌های ویندوز ۱۱ امکان حذف کاملِ ویجت‌ها از نوار وظیفه است. اگر شما هم از افرادی هستید که ویجت‌های ویندوز ۱۱ را مفید نمی‌دانند، خوشبختانه می‌توانید آن‌ها را به‌طور کامل حذف کنید؛‌ اما چنانچه گهگاهی از این بخش استفاده می‌کنید، توصیه می‌کنیم فقط گزینه‌ی دسترسی به ویجت در نوار وظیفه را غیرفعال کنید. درادامه، به نحوه‌ی غیرفعال کردن ویجت‌ها با استفاده‌ از روش‌های مختلف می‌پردازیم.

غیرفعال کردن ویجت‌های ویندوز ۱۱ از نوار وظیفه

اگر دوست ندارید ویجت‌ها را به‌طور کلی حذف کنید و صرفاً با نمادهای موجود در نوار وظیفه مشکل دارید، می‌توانید با استفاده‌ از روش زیر این نمادها را حذف کنید.

  • روی نوار وظیفه راست‌کلیک کنید.
  • گزینه‌ی Taskbar Settings را انتخاب کنید.
  • کلید روبه‌روی Widgets را از On به Off تغییر دهید.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 20003