چگونه از هوش مصنوعی برای طراحی لوگو استفاده کنیم؟


تخفیف بزرگ تابستانه

اگر به‌دنبال راهی کم‌دردسر و بدون هزینه برای ساخت لوگو هستید، بات‌های هوش مصنوعی به‌عنوان دستیارهایی همه‌فن‌حریف می‌توانند راه را برایتان هموار کنند. از یافتن ایده‌ی اصلی گرفته تا طراحی لوگوهایی براساس سلیقه‌ی شخصی کاربر، هوش مصنوعی همچون طراح لوگو، شما را تا دریافت نتیجه‌ی نهایی همراهی خواهد کرد.

در مقاله‌ی حاضر، قصد داریم نحوه‌ی ساخت لوگو با بات‌های میدجرنی، بینگ، چت‌جی‌پی‌تی و Dall-E 2 را آموزش دهیم. اگر می‌خواهید بدون هزینه لوگو مدنظرتان را طراحی کنید، همراه ما باشید.

بهترین سایت‌های رایگان طراحی لوگو با هوش مصنوعی

هوش مصنوعی در ساخت لوگو نیز دست‌کمی از توانمندی‌هایش در زمینه‌ی تولید عکس و تصاویر ندارد و می‌توان در کمتر از چند ثانیه به تعدادی از لوگوهای متنوع دست یافت. اگر به‌تازگی وب‌سایتتان را راه‌اندازی کرده‌اید و فقط به لوگو نیاز دارید، هوش مصنوعی در مدت‌زمان کوتاهی شما را به طرح دلخواهتان خواهد رساند.

با همه‌ی این تفاسیر، باید توجه کنید که بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی خروجی‌هایی تولید می‌کنند که ویرایش‌کردنی نیستند و گاهی اوقات اصلاح آن‌ها زمان زیادی می‌برد. درمقابل، طراحان لوگو تا رسیدن به نتیجه‌ی نهایی شما را همراهی می‌کنند و با تبحری که در این زمینه دارند، قطعاً نتیجه‌ی بهتری حاصل خواهد شد.

مایکروسافت کوپایلت

هوش مصنوعی کوپایلت افزون‌بر پاسخ به پرسش‌ها و گشت‌وگذار در فضای وب برای یافتن داده‌های جدید، به شما امکان می‌دهد تا برای وبلاگ و کانال یوتیوب یا اکانت‌های رسانه‌های اجتماعی خود لوگو طراحی کنید. برای طراحی سریع لوگو با استفاده از هوش مصنوعی کوپایلت، مراحل زیر را پیش ببرید:

  • چت‌بات هوش مصنوعی کوپایلت را از طریق میان‌بر تسک‌بار، اپلیکیشن کوپایلت یا مرورگر Edge باز کنید.
  • حالت More Creative را انتخاب و سپس درخواستتان را وارد کنید.
طراحی لوگو با بینگ
مایکروسافت بینگ

برای مثال، از کوپایلت خواستیم لوگویی برای وبلاگی به نام Neotech طراحی کند و توضیحاتی هم درباره‌ی حوزه‌ی فعالیت این وب‌سایت ارائه دادیم. بدیهی است که هرچه اطلاعات بیشتری دراختیار Copilot قرار دهید، نتایج بهتری دریافت خواهید کرد.

پس از ارسال درخواست، Copilot در کمتر از یک دقیقه چند لوگو مختلف را برایتان ارسال می‌کند که از بین آن‌ها می‌توانید انتخاب کنید یا اگر از طرح‌ها راضی نیستید، درخواست کنید که تغییرات لازم را اعمال کند. ساخت لوگو درست مثل تولید عکس با هوش مصنوعی بینگ انجام می‌شود؛ بنابراین، با کلیک روی هر تصویر، می‌توانید در صفحه‌ی جدید لوگو مدنظر را دانلود کنید.

Dall-E 3 یکی دیگر از انواع هوش مصنوعی که احتمالاً نمی‌شناسید، همچون دیگر مدل‌های هوش مصنوعی یادشده، با دریافت پیام‌های متنی مجموعه‌ای از تصاویر منطبق با دستور را می‌تواند تولید کند. برای استفاده از این هوش مصنوعی هم می‌توانید از ChatGPT استفاده کنید و هم ازطریق سایت Copilot Designer اقدام کنید که برای ساخت عکس و لوگو از مدل Dall-E 3 قدرت می‌گیرد.

طراحی لوگو با DALL.E 3
هوش مصنوعی DALL·E 3

برای ارتباط با Dall-E، عبارت www.bing.com/create را در نوار جست‌وجو وارد کنید و سپس با استفاده از اکانت مایکروسافت، وارد وب‌سایت شوید. Dall-E روزانه امکان ارسال چند درخواست را دراختیارتان قرار می‌دهد. همچنین درصورت تمایل، می‌توانید درخواستتان را به زبان فارسی تایپ کنید.

پس از ورود به وب‌سایت، در کادر بالای صفحه درخواستتان را با جزئیات کامل وارد کنید و دقایقی برای تولید لوگو منتظر بمانید. در مثال بالا، از هوش مصنوعی خواستیم چند لوگو برای شرکتی فعال در عرصه‌ی فناوری ایجاد کند. اگر طرح‌ها راضی‌کننده نبودند، درخواستتان را مجدداً و با استفاده از نکات اشاره‌شده در بخش میدجورنی می‌توانید مطرح کنید.

وب‌سایت LogoMakerr یکی از بهترین ابزارهایی است که می‌توانید برای ساخت لوگو از آن کمک بگیرید. پس از ورود به وب‌سایت، در هر مرحله‌ سؤالاتی همچون نام شرکت یا سازمان مدنظرتان، اطلاعاتی درباره‌ی زمینه‌ی فعالیت شرکت و فونت دلخواهتان برای طراحی پرسیده می‌شود و پس‌ازآن تعدادی لوگو با طراحی مختلف را دراختیارتان قرار می‌دهد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن خبر همین الان کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *