چطور ویدیو‌های یوتیوب را با گوشی و کامپیوتر دانلود کنیم؟


تخفیف بزرگ تابستانه

بعضی مواقع برای دسترسی آسان‌ و آفلاین به ویدئوهای یوتیوب بهتر است آن‌ها را دانلود کنیم؛ اما چگونه می‌توان اینکار را انجام داد؟

باوجود نقش بسیار مهمی که یوتیوب در آموزش آنلاین و کسب‌و‌کارها دارد، به کاربران بدون اشتراک امکان دانلود مستقیم ویدئوهای موجود را نمی‌دهد و گزینه‌ی دانلود را تنها برای کاربران یوتیوب پریمیوم در دسترس قرار می‌دهد. در ادامه نحوه‌ی دانلود از یوتیوب در دستگاه‌های مختلف از جمله ویندوز، آیفون و اندروید را شرح می‌دهیم.

دانلود فیلم از یوتیوب با برنامه

برخی کاربران، استفاده از نرم‌افزارها را برای دانلود ویدئو‌های یوتیوب در کامپیوتر به روش‌های آنلاین ترجیح می‌دهند. برای این دسته از کاربران گزینه‌های متعددی وجود دارد و می‌توانند با یک بار نصب نرم‌افزار، هر ویدیویی را

از یوتیوب دانلود کنند. اپلیکیشن 4K Video Downloader که در ادامه روش استفاده از آن را توضیح می‌دهیم، یکی از بهترین‌ برنامه‌های موجود برای دانلود از یوتیوب به‌شمار می‌رود.

برنامه 4K Video Downloader

برای دانلود ویدیو از طریق 4K Video Downloader، ابتدا وارد وب‌سایت آن شوید و نرم‌افزار را دانلود کنید. پس از نصب و اجرای برنامه می‌توانید دانلود ویدیوهای دلخواهتان را آغاز کنید.

  • چنانچه می‌خواهید نرم‌افزار 4K Video Downloader ویدیوها را به‌طور خودکار و با فرمت و تنظیمات یکسانی دانلود کند، سوییچ کنار Paste Link را روشن و تنظیمات مدنظرتان را اعمال کنید.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *