چطور اکانت ChatGPT بسازیم و به هوش مصنوعی GPT-4o دسترسی پیدا کنیم؟


تخفیف بزرگ تابستانه

در انتها، به صفحه‌ی خوش‌آمدگویی وارد می‌شوید که در آن به‌ نکات مهمی در مورد چت‌بات اشاره شده است؛ برای مثال، از شما خواسته می‌شود درمورد اطلاعات خیلی حساس با چت‌بات صحبت نکنید. همچنین این احتمال را در نظر بگیرید که برخی از اطلاعات ارائه‌شده توسط چت‌جی‌پی‌تی امکان دارد صحیح نباشند.

در نهایت با انتخاب Continue به صفحه‌ی چت منتقل خواهید شد و می‌توانید گفت‌وگو را شروع کنید. توجه داشته باشید که برای انجام تمام مراحل ثبت‌نام و استفاده از چت‌بات، باید از وی‌پی‌ان استفاده کنید.

محدودیت‌های نسخه رایگان ChatGPT

استفاده از جدیدترین نسخه‌ی چت جی‌پی‌تی از چندی پیش برای تمام کاربران به‌صورت رایگان در دسترس قرار دارد؛ اما به‌صورت محدود. درواقع شما به‌محض ساخت اکانت به ChatGPT-4o دسترسی خواهید داشت و می‌توانید از آن استفاده کنید؛ ولی به‌محض اینکه به‌حد مجاز برسید، با پیامی مشابه تصویر زیر روبه‌رو خواهید شد. البته کماکان امکان گفت‌وگو را دارید، ولی پس از رسیدن به حد تعیین‌شده، باید صبر کنید تا پنجره‌ی زمانی جدیدی باز شود. در طول این مدت، GPT-3.5 به سؤالاتتان پاسخ می‌دهد.

پنجره‌ی گفتگوی چت‌جی‌پی‌تی

کاربران Plus و Team با پرداخت ۲۰ و ۲۵ دلار در ماه، تا پنج‌برابر بیشتر از کاربران رایگان، امکان استفاده‌ از هوش مصنوعی جدید OpenAI را خواهند داشت. به‌علاوه، می‌توانند از GPT-4 و هوش مصنوعی تصویرساز DALL·E نیز استفاده کنند.

پنجره‌ی Upgrade your plan

قابلیت‌های GPT-4o

GPT-4o در مقایسه با نسخه‌های قبل پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. تغییرات مدل زبانی جدید OpenAI شامل مکالمه‌ی صوتی با لحن‌ها و زبان‌های مختلف، تجزیه‌وتحلیل تصاویر، درک بهتر و سرعت پاسخ‌گویی بیشتر می‌شود.

GPT-4o می‌تواند تصاویر را به‌صورت مستقیم دریافت کند و آن‌ها را مورد تجزیه‌وتحلیل قرار دهد یا در صورت نیاز اشیای موجود در تصویر را شناسایی و متن موجود در آن را استخراج کند. رابط کاربری این نسخه نیز با نسخه‌های قبل تفاوت چشمگیری ندارد؛ بااین‌حال، سرعت پاسخگویی آن افزایش یافته و می‌تواند ورودی‌های صوتی را در مدت‌زمانی بسیار کوتاه پاسخ دهد. این سرعت با زمان پاسخ انسان در مکالمات قابل‌مقایسه است و تعاملات طبیعی و روان‌تر را تضمین می‌کند.

توجه داشته باشید که نسخه‌ی رایگان هوش مصنوعی در حال حاضر امکان تولید تصویر را ندارد و فقط کاربران نسخه‌ی پلاس با دسترسی به DALL·E می‌توانند از ویژگی تولید تصویر بهره‌مند شوند.

مکالمه‌ی صوتی با چت‌جی‌پی‌تی

حالت Voice که از ابتدا در ChatGPT وجود داشت، در نسخه‌ی GPT-4o با قابلیت‌های جدیدی همراه است که تعامل کاربران با هوش مصنوعی را بهبود می‌بخشد. نسخه‌ی جدید حالا می‌تواند به زبان‌های مختلف و به‌صورت کاملاً طبیعی و خودمانی پاسخگوی سؤالات کاربران باشد.

برای شروع مکالمه‌ی صوتی با چت‌جی‌پی‌تی، روی نماد هدست در نوار پایین ضربه بزنید. در صفحه‌ی بعد امکانات صوتی را مطالعه و Continue را فشار دهید. وقتی برای اولین‌بار از این ویژگی استفاده می‌کنید، از شما خواسته می‌شود صدایی را برای ChatGPT انتخاب کنید تا با همان صدا به سؤال‌هایتان پاسخ دهد. بعداً می‌توانید با رفتن به بخش تنظیمات، آن را تغییر دهید.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *