پیکر شهید محسن صداقت همزمان با روز قدس در قم تشییع می‌شود

به گزارش رکنا ، در این اطلاعیه که نسخه ای از آن چهارشنبه شب در اختیار خبرگزاری ها  قرار گرفت،آمده است: همزمان با تجمع امت حزب الله و شهیدپرور در ساعت ۹:۳۰ جمعه ۱۷ فروردین ماه در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر حضرت معصومه(س)، پیکر مطهر شهید صداقت در صحن مطهر مستقر و مراسم وداع با این شهید عزیز برگزار خواهد شد.

اطلاعیه ادامه یافته است: ساعت ۱۰، همزمان با آغاز راهپیمایی روز قدس ، پیکر شهید توسط مردم همیشه در صحنه تشییع و پس از طی مسیر پیش بینی شده راهپیمایی، همزمان با نماز جمعه در مصلای قدس مستقر خواهد شد.

اطلاعیه می افزاید: در ادامه بعد از نماز عصر، نماز بر پیکر شهید توسط امام جمعه اقامه و سپس از مسیر خیابان شهدا برای تدفین به حرم مطهر حضرت معصومه(س) منتقل خواهد شد.

اطلاعیه حاکی است: ضمنا مراسم گرامیداشت نخستین شب این شهید سعید، ساعت ۱۹:۳۰ جمعه در مسجد حضرت زینب(س) واقع در خیابان هفت تیر، نبش کوچه ۵۷.۱ برگزار خواهد شد.

در پایان این اطلاعیه آمده است: از عموم مردم عزیز استان قم دعوت می شود با شرکت در راهپیمایی روز قدس و همچنین تشییع پیکر این شهید راه آزادی قدس، نفرت و انزجار خود را از رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی ابراز نمایند.

شهید مهندس محسن صداقت در سن ۳۴ سالگی و ساکن قم، روز سیزدهم فروردین ماه جاری در حمله موشکی رژیم صهیونیستی به بخش کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق به همراه ۶ تن دیگر از مستشاران نظامی کشورمان به فیض شهادت نائل آمد.

منبع : ایرنا

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *