پیشنهاد عربستانی‌ها به آلگری؛ مکس انگلیس را می‌خواهد


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه سان؛ ماسیمیلیانو آلگری سرمربی پیشین تیم فوتبال یوونتوس که ماه گذشته از این تیم اخراج شد، از یکی از تیم‌های باشگاهی عربستان سعودی پیشنهادی 3 ساله دریافت کرده است اما او به امید دریافت پیشنهاد کار از لیگ برتر انگلیس، فعلاً خیال رفتن به خاور میانه را ندارد.

آلگری 56 ساله درست یک روز پس از قهرمانی یوونتوس در جام حذفی ایتالیا، اخراج شد و باشگاه دلیل این تصمیم را رفتارهای ناشایست سرمربی تیم در حاشیه بازی فینال عنوان کرد. به این ترتیب دومین دوره مربیگری آلگری در یوونتوس با ثبت تنها یک قهرمانی در کارنامه او به پایان رسید در حالی که هنوز یک سال دیگر از قرارداد وی باقی مانده بود؛ البته اخیراً خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه دو طرف برای فسخ قرارداد به توافق رسیده‌اند و باشگاه که در ابتدا از پرداخت غرامت سرباز زده بود، بعد از شکایت آلگری، حاضر به پرداخت حق و حقوق او شده است.

طبق اعلام جانلوکا دی‌مارتزیو؛ خبرنگار حوزه نقل و انتقالات شبکه اسکای اسپورت ایتالیا، آلگری از یکی از باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی پیشنهادی سه ساله دریافت کرده است اما او علاقه‌ای به مربیگری در خاورمیانه ندارد و امیدوار است که از لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دریافت کند. منچستریونایتد و تاتنهام نیز جزو مقاصد احتمالی آلگری هستند. آلگری سال 2020 هم به عنوان جانشین احتمالی اوله‌گونار سولسشایر روی نیمکت منچستریونایتد معرفی شده بود و حتی گفته شد که او شروع به یادگیری زبان انگلیسی کرده است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *