پیش‌بینی یک کارشناس از دیدار پرسپولیس – مس/ نیاز سرخها برای آینده

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر روز سه شنبه ۸ خرداد رو در روی شمس آذر قزوین قرار گرفت و موفق شد این تیم را با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد تا به صدر نشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد. با توجه به پیروزی استقلال تهران برابر گل گهر تکلیف تعیین قهرمان لیگ برتر به هفته پایانی کشیده شد جایی که پرسپولیس باید در ورزشگاه آزادی از مس رفسنجان میزبانی کند.

محمود شافعی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با عملکرد پرسپولیس در برابر شمس آذر اظهار داشت: بازی بسیار سرعتی و با تاکتیکی را شاهد بودیم. در این دیدار هر دو تیم برای کسب پیروزی وارد زمین شده بودند و بازیکنان با نهایت توان خود در زمین تلاش می‌کردند و ضد فوتبال بازی نمی‌کردند. تماشاگران از این بازی لذت بردند و به نظرم از لحاظ فنی در سطح بسیار بالایی قرار داشت.

او ادامه داد: پرسپولیس در دیدار هفته گذشته برابر استقلال خوزستان به یک برد روحیه بخش ۴ بر ۳ دست یافت و همین موضوع باعث شد تا بازیکنان با فراغ بال رو در روی شمس آذر قرار گیرند و گلی هم که در ۲۰ دقیقه ابتدایی بازی به ثمر رساندند در کسب پیروزی برای پرسپولیس بسیار تأثیرگذار بود.

پیش‌بینی یک کارشناس از دیدار پرسپولیس - مس/ نیاز سرخها برای آینده

هافبک سابق تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بازیکنان شمس آذر موقعیت‌های خوبی را روی دروازه پرسپولیس خلق کردند که با هوشیاری خط دفاع پرسپولیس حملات آنها خنثی شد و در ادامه روی هوش خط هافبک و هجومی موفق شدیم دروازه شمس آذر را ۳ بار باز کنیم و در صدر جدول باقی بمانیم.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار با مس رفسنجان گفت: این دیدار یکی از زیباترین بازی‌های فصل خواهد شد به این جهت که هم شاگردان محرم نویدکیا هجومی بازی می‌کنند و هم شاگردان اوسمار بازی رو به جلو را در دستور کار خود دارند. امیدوارم بازی تماشاگر پسندانه ای را شاهد باشیم و نتیجه آن پیروزی برای پرسپولیس باشد.

کارشناس فوتبال در رابطه با نیازهای پرسپولیس برای فصل آینده لیگ برتر گفت: پرسپولیس نیاز به هافبک دفاعی و بازیساز دارد، همچنین علاوه بر بازیکنان فعلی باز هم باید در پست وینگر چپ و راست بازیکنان جدیدی وارد تیم شوند تا فاز هجومی تیم تقویت شود. علاوه بر این در کنار علیرضا بیرانوند باید یک دروازه‌بان با کیفیت قرار گیرد و پرسپولیس باید به فکر جذب گلر هم باشد.

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *