پرسپولیس در دو بخش نیاز به تقویت دارد/ مس تیم خطرناکی است


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر توانست در برابر شمس آذر با ارائه نمایشی اصولی بازی به پیروزی دست یابد و شاگردان اوسمار ویه را گام بلندی را برای کسب عنوان قهرمانی در این دوره از مسابقات برداشتند.

امیرحسین اصلانیان کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد پرسپولیس در این بازی اظهار داشت: پیش از شروع بازی فکر می‌کردم که شمس آذر با توجه به بازیکنان جوان و دونده ای که دارد بتواند لقمه دندان گیری برای پرسپولیس باشد، اما شاگردان اوسمار خیلی زود توانستند قدرت خود را به حریف دیکته کنند و با گل زود هنگامی که به ثمر رساندند نبض بازی را در اختیار گرفتند.

سبک بازی پرسپولیس کار را برای حریفان سخت می‌کند

او ادامه داد: سبک بازی پرسپولیس پرسینگ شدید از زمین حریف است و از طریق وینگر های چپ و راست موقعیت‌های زیادی روی دروازه‌ها به وجود می‌آورد که باعث عقب راندن بازیکنان حریف خواهد شد. همچنین این سبک از بازی، فضا را برای خط هافبک پرسپولیس فراهم می‌کند تا توپ را بیشتر به سمت جلو هدایت کند و همین موضوع را در زمان به ثمر رسیدن گل دوم پرسپولیس شاهد بودیم و زمانی که بازیکنان پرسپولیس از کناره‌ها اجازه نفوذ را به بازیکنان شمس آذر ندادند و در حالی که توپ در اختیار مسعود ریگی بود توانست یک تنه توپ را به جلو بیاورد و در رفت و برگشتی که با مهدی ترابی داشت، در موقعیت شوت زنی قرار گرفت و توانست گل دوم را برای پرسپولیس به ثمر برساند.

اتفاقات لیگ برتر یاد و خاطره سال ۱۳۸۰ را در ذهنم زنده کرد

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با دیدار این تیم با مس در هفته پایانی لیگ برتر گفت: اتفاقات این فصل من را یاد سال ۱۳۸۰ می‌اندازد دقیقاً آن زمان هم رقابت برای قهرمانی بین دو تیم پرسپولیس و استقلال بود که ما توانستیم به این عنوان دست یابیم. در آن زمان افشین پیروانی هم کاپیتان تیم ما بود و می‌تواند شرایط و حساسیت زیاد بازی‌ها در آن سال را برای بازیکنان بگوید. محرم نویدکیا از زمانی که وارد مس شده در این تیم تحول ایجاد کرده و نتایج خوبی را از مس شاهد بودیم امیدوارم هوادارانی که روز شنبه به استادیوم می‌روند تیم را تشویق کنند و به عنوان یار دوازدهم باعث شوند تا پرسپولیس پیروز از زمین خارج شود.

او افزود: هر دو تیم پرسپولیس و استقلال نیاز به پیروزی دارند و واقعاً نمی‌توان گفت که کدام تیم قهرمان می‌شود اما امیدوارم هواداران پرسپولیس در پایان لیگ خوشحال باشند.

پرسپولیس در دو بخش باید تقویت شود

اصلانیان در رابطه با نیازهای پرسپولیس برای تقویت خود در فصل آینده لیگ برتر گفت: به نظرم باید یک دفاع چپ خوب خریداری شود تا به همراه عبدالکریم حسن رقابت خوبی برای آنها ایجاد شود. بازیکنان چپ و راست پرسپولیس سرعتی هستند و زمانی که برای حمله وارد زمین حریف می‌شوند پشت سر آنها خالی می‌شود و همین موضوع این فرصت را برای بازیکنان تیم حریف ایجاد خواهد کرد که به سمت دروازه ما نفوذ کنند. همچنین به نظرم باید در خط حمله هم تقویت شویم و به امید خدا با حضور مالکان جدید باشگاه، تحول خوبی را در پرسپولیس شاهد باشیم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *