پایان بحران پرسپولیس با پرداختی آخر سال

کد خبر : 2005750 |
10 اسفند 1402 ساعت 22:34 |
59.3K بازدید |

53
دیدگاه

عالیشاه به جلسه با درویش رفت

مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس و عدم پرداخت مطالبات بازیکنان باعث شد صدای آنها در بیاید.

پایان بحران پرسپولیس با پرداختی آخر سال

به گزارش “ورزش سه”، بعد از بازی با ذوب آهن و دومین برد پرسپولیس در نیم فصل دوم وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی ترابی در مصاحبه‌های خود به تعویق مطالبات خود از باشگاه اشاره کردند و حتی به این موضوع اشاره کردند که باشگاه در کنار جذب بازیکنان جدید و تقویت تیم  باید به فکر حقوق عقب افتاده آنها هم باشد.

در این میان حتی مهدی ترابی صراحتا از مدیرعامل باشگاهش خواست تا در تمرین فردای بازی حاضر شود و در این باره توضیح بدهد که البته این اتفاق نیفتاد.

درویش که در مراسم جشن قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس حاضر شده بود حسین بادامکی، معاون ورزشی باشگاه را به ورزشگاه شهید کاظمی فرستاد تا صحبت‌های بازیکنان را شنونده باشد.

پرسپولیسی‌ها تا اینجای فصل بین 32 تا 35 درصد از مطالبات خود را دریافت کرده‌اند در حالی که انتظار داشتند حداقل تا الان 50 درصد پول گرفته باشند. آنها می‌گویند باشگاه تراکتور تا الان چیزی حدود 55 تا 60 درصد مبلغ قرارداد بازیکنان را به آنها پرداخت کرده و استقلال و سپاهان نیز قطعا بیشتر از این باشگاه پرداختی داشته‌اند.

1971900

در مقابل تمام این بدهی‌ها باشگاه پرسپولیس به وصول یک طلب 109 میلیاردی از وزارت ورزش دل خوش کرده است که تلاش حدودا یک‌ماهه هیئت مدیره و مدیریت باشگاه در این باره هنوز به جایی نرسیده است اما حالا رد کویین، به عنوان اسپانسر جدید پرسپولیس قصد دارد با پرداخت مبلغی به باشگاه پرسپولیس، بحران بازیکنان را حل کند. 

رضا درویش، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز در مصاحبه خود ضمن اینکه با حرف‌های بازیکنان موافق است و به آنها حق می‌دهد به بن بست‌های مالی و مواردی که باعث شده تا پرداخت مطالبات بازیکنان به تعویق بیفتد اشاره کرده اما واقعیت اینکه پرداخت درصدی از قراردادهای آنها طی روزهای آتی و در فاصله 13 روز مانده تا دربی بسیار دشوار به نظر می‌رسد و پرسپولیس امیدوار به فعالیت اسپانسر جدید خود خواهد بود.

منبع: ورزش 3
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19973