پاپی زاده به جای رنجبرزاده بر صندلی دبیری نشست / زور تاجگردون هم بر مخالفانش چربید


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار پارلمانی رکنا، این موضوع اما از حساسیت بررسی اعتبارنامه تاجگردون نماینده اصلاح طلب مجلس فعلی نکاست و درگیری های لفظی شدید را بین وی و نمایندگان منتقد و معترض به حضور او در مجلس دوزادهم، ایجاد کرد. 

تاجگردون که مجلس یازدهم را به دلیل عدم تصویب اعتبارنامه نمایندگی‌اش از دست داده بود، این بار اما به مخالفان خود فرصت نداد؛ هر چند که آن ها هر چه در چنته داشتند، رو کردند. 

اولین گام نوشتن درخواستی بود که ردّ اعتبارنامه تاجگردون را مطالبه می کرد. این درخواست به امضای مالک شریعتی، امیرحسین ثابتی، کامران غضنفری، زهره سادات لاجوردی، روح الله نجابت، ابراهیم رضایی و قاسم روانبخش رسیده بود. 

مالک شریعتی البته خود به ارائه توضیحات مبسوطی در این باره پرداخت و تأیید اعتبارنامه تاجگردون را به نوری قزلجه یکی دیگر از چهره‌های اصلاح طلب نسبت داد که رییس شعبه 12 شده بود؛ یعنی همان شعبه ای که باید اعتبارنامه تاجگردون را بررسی می کرد!

اما حواشی زودهنگام مجلس دوزادهم ، به همین سادگی ختم نشد. حضور مالک شریعتی در جایگاه هیئت رییسه که خطاب به سلیمی سخنگوی هیئت رییسه از تهدیدهای تاجگردون سخن می‌گفت از یک سو و فریادهای مهرداد گودرزوند و رضا تقی‌پور را نباید از نظر دور داشت تا جایی که یکی از نمایندگان جلوی دهان تقی پور را گرفت و او را از گودرزوند در کرد. 

یکی از نمایندگان می گفت: «من خودم جایگاه هیئت رییسه نبودم اما از مالک شریعتی شنیدم که می‌گفت آقای تاجگردون، ایشان(شریعتی) و آقای سلیمی را تهدید کرده است»!

موضوعی که سلیمی سخنگوی هیئت رییسه نه آن را رد کرد و نه تأیید، بلکه فقط می گفت: «من حرفی نمی‌زنم ، رهبری همه را به آرامش دعوت کرده اند» و برای تأیید اظهارات خود، نوری قزلجه که در نزدیکی خود بود را به شهادت گرفت و گفت:« این طور نیست آقای نوری؟! آیا رهبری همه را دعوت به آرامش نکردند؟» که البته با پاسخ مثبت نوری قزلجه مواجه شد.

به هر حال این حواشی زودهنگام، نشان می دهد مجلس دوازدهم، فضایی متفاوت با مجالس قبلی خواهد داشت.


ویزیت و آزمایش آنلاین

برای دیدن اخبار همین الان کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *