پالس مثبت لائوتارو برای تمدید قرارداد با اینتر


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مدیران باشگاه اینتر در پی کسب بیستمین قهرمانی خود در رقابت‌های سری A ایتالیا و تغییر مدیریت از گروه چینی سونینگ به صندوق آمریکایی اوک‌تری، در تلاش هستند در کنار تقویت ترکیب تیم تحت‌هدایت سیمونه اینزاگی برای فصل آینده، تکلیف تمدید قرارداد کاپیتان آرژانتینی خود را هم مشخص کنند.

ابتدا گفته می‌شد لائوتارو مارتینس که دو سال دیگر از قرارداد فعلی‌اش با اینتر باقی مانده، به منظور تمدید درخواست دستمزد 15 میلیون یورو در سال کرده، در حالی که اینتر قصد ندارد بیش از 10 میلیون یورو در سال به این بازیکن بپردازد. در ادامه این مهاجم آرژانتینی دستمزد درخواستی‌اش را به 12 میلیون یورو کاهش داد، اما اینتر باز هم با خواسته او موافقی نکرد.

طبق اعلام روزنامه «کوریره دلو اسپورت» ایتالیا، لائوتارو مارتینس در پی مذاکرات اخیر مدیر برنامه‌هایش با مدیران اینتر (روز پنجشنبه در هتلی در شهر میلان) آماده گفتن پاسخ مثبت جهت تمدید قراردادش است. طبق این گزارش؛ کاپیتان اینتر حالا برای امضای قرارداد جدید درخواست دریافت 9.5 میلیون یورو در سال به علاوه بند پاداش‌ها و ایجاد تغییری در حق تصویرش دارد. قرار است مدیر برنامه‌های لائوتارو هفته آینده با مدیران باشگاه اینتر ملاقاتی داشته باشد تا خواسته‌ای جدید او را به گوش آنها برساند.

لائوتارو مارتینس 26 ساله که در سال 2018 از راسینگ کلوب آرژانتین به اینتر پیوست، در 6 فصل اخیر در مجموع در 282 بازی برای این تیم به میدان رفته و آمار 129 گل‌زده و 43 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است. او همچنین تاکنون به اینتر برای کسب هفت جام مختلف از جمله دو قهرمانی در سری A ایتالیا و دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا کمک و حضور در فینال‌های لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا را تجربه کرده است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *