پاری سن ژرمن پس از بیانیه ستاره فرانسوی اش او را در همین تابستان خواهد فروخت

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه به پاری سن زرمن اطلاع داده که قراردادش را با این تیم تمدید نخواهد کرد و باشگاه فرانسوی نیز پس از این اتفاق می‌خواهد او را در همین تابستان بفروشد.

به گزارش فوتبالی، این ستاره فرانسوی تابستان گذشته وقتی که همه تصور می‌کردند او به رئال مادرید خواهد پیوست طی یک چرخش غیرمنتظره قرارداد جدیدی را با غول فرانسوی به امضا رساند. قرارداد فعلی او در تابستان 2024 به اتمام می‌رسد و بندی نیز برای افزایش 12 ماهه آن در این قرارداد ذکر شده است و حرف آخر را برای فعال سازی این قرارداد امباپه خواهد زد. پی اس جی خواهان تمدید با این مهاجم فرانسوی است اما خود امباپه طی نامه ای به پاری سن ژرمن اعلام کرده که بند 12 ماه اضافه قرارداد خود را فعال نخواهد کرد که همین موضوع باشگاه های بزرگ اروپا را گوش به زنگ نگه داشته است.

این اقدام امباپه پی اس جی را خشمگین کرده است، اگر بند تمدید یک ساله قرارداد فعال نشود امباپه پس از ماه ژانویه آزاد است تا با هر باشگاهی خارج از فرانسه مذاکره کند و پیش قراردادی را نیز به امضا برساند و سپس در تابستان 2024 به صورت رایگان این تیم را ترک کند. پاری سن زرمن به این ستاره جوان که سابقه قهرمانی جهان را هم دارد اجازه نخواهد داد که به صورت رایگان باشگاه را ترک کند و اگر قادر به قانع کردن او برای ماندن نباشد، در همین تابستان او را به فروش خواهد رساند.

باشگاه هایی نظیر رئال مادرید، لیورپول و منچستر یونایتد جزو تیم هایی هستند که شرایط او را از نزدیک در نظر دارند.

2102

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19985