ویژگی جالب iOS 18: نمایش ساعت حتی پس از اتمام شارژ باتری


تخفیف بزرگ تابستانه

اپل در رویداد WWDC 2024، نوآوری‌های حیطه‌ی نرم‌افزاری خود را معرفی کرد. بعد از این رویداد، اکثر اخبار حول محور ویژگی‌های جذاب و جالب iOS 18 می‌چرخد.

بسیاری از کاربران اندروید معتقد هستند که اکثر ویژگی‌های iOS 18 مثل امکان جا‌به‌جایی بدون محدودیت برنامه‌ها و حتی امکان یک رنگ کردن تم رنگی برنامه‌ها، تکراری هستند. بااین‌حال نمی‌توان انکار کرد که اپل در برخی موارد کارهای جالبی انجام می‌دهد. یکی از این موارد که در کنفرانس خبری اپل راجع‌به آن صحبتی نشد، نمایش ساعت حتی در زمان اتمام باتری گوشی آیفون است.

گوشی آیفون خاموش شده در دست یک نفر

به‌تازگی کاربری در ردیت، تصویری از یک گوشی آیفون خاموش را منتشر کرده که در آن آیکون باتری کم در وسط، متن iPhone Is Findable در پایین و زمان در گوشه‌ی بالا سمت چپ صفحه‌نمایش دیده می‌شود. این ویژگی برای کاربرانی که بسیار زیاد از گوشی خود استفاده می‌کنند و ساعت نیز ندارند، می‌تواند بسیار کاربردی باشد.

کاربران ردیت به این نکته اشاره کردند که اپل می‌توانست این قابلیت کاربردی را در کنفرانس خود مطرح کند و به‌زودی سازندگان گوشی‌های اندرویدی این قابلیت را از iOS 18 کپی خواهند کرد. باید به این نکته توجه کرد که این نسخه‌ی بتای توسعه‌دهنده است که بلافاصله پس از رویداد دردسترس قرار گرفت. نسخه‌ی بتای عمومی برای ماه آگوست (مرداد و شهریور ۱۴۰۳) و انتشار عمومی برای پاییز برنامه‌ریزی شده است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *