وکیل مهسا امینی تفهیم اتهام شد






۱۲۹۴۹۹۴




وکیل خانواده مهسا امینی، روز شنبه بیستم اسفند ماه بە شعبە دوم بازپرسی «دادسرای عمومی و انقلاب مقدس» مستقر در زندان اوین تهران احضار و به عنوان «تبلیغ علیە نظام» مورد تفهیم اتهام قرار گرفته است.

اعتماد آنلاین: صالح نیکبخت، وکیل خانواده ژینا (مهسا) امینی، روز شنبه بیستم اسفند ماه بە شعبە دوم بازپرسی «دادسرای عمومی و انقلاب مقدس» مستقر در زندان اوین تهران احضار و به عنوان «تبلیغ علیە نظام» مورد تفهیم اتهام قرار گرفته است.

وکیل مهسا امینی تفهیم اتهام شد

به گزارش دیدبان، بر اساس این گزارش، شعبه دوم بازپرسی دادسرای مستقر در اوین پس از تفهیم اتهام، این وکیل را با «قرار کفالت» تا زمان برگزاری جلسه دادگاه بە صورت موقت آزاد کرده است.

 صالح نیکبخت که پیش از این وکالت پروندە بسیاری از زندانیان سیاسی از جمله فعالان سیاسی کرد را بر عهدە داشتە و در حال حاضر نیز وکیل خانواده مهسا امینی است بە دلیل «مصاحبە با رسانەهای خارج از ایران» تحت پیگرد قضایی قرار گرفتە است.

از جملە اتهامات وارد شده به صالح نیکبخت، مصاحبە و اطلاع‌رسانی در مورد پروندە موکلین سابق و فعلی او است.

لوتوس_E

ادیب_ E

دکتر طالبی_E

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *