وعده‌ای مهم درباره رفع فیلترینگ که احتمالا خوشحالتان کند






۱۳۶۷۹۵۹




محمدامین آقامیری، دبیر شورایعالی فضای مجازی در مورد نتیجه بازنگری در سیاست‌های فیلترینگ که از سوی رئیس جمهوری به او محول شده، توضیح داد که بازنگری در این سیاست‌ها شروع شد‌ه‌ و درحال بررسی این موضوع با ذی‌نفعان هستند.

شرق: محمدامین آقامیری، دبیر شورایعالی فضای مجازی در مورد نتیجه بازنگری در سیاست‌های فیلترینگ که از سوی رئیس جمهوری به او محول شده، توضیح داد که  بازنگری در این سیاست‌ها شروع شد‌ه‌  و درحال بررسی این موضوع با ذی‌نفعان هستند. 

او در پاسخ به این سئوال که از نظر او این بررسی کمی طولانی نشده و مردم تا چه زمانی باید از فیلترشکن استفاده کنند، گفت: «ما روی سیاست‌های مسدودسازی تمرکز داریم و الان با مصداق کاری نداریم. مصداق‌ها را کمیته فیلترینگ مشخص می‌کند که اعضای مختلفی مانند دولت، مجلس، قوه‌قضاییه و … در آن عضو هستند.»

میری در پاسخ به این سئوال که نظر شخصی او در مورد رفع فیلتر از توییتر، یوتیوب، اینستاگرام و… چیست، اعلام کرد: «در آینده در مورد این موضوع مفصل صحبت خواهیم کرد.»

وعده‌ای مهم درباره رفع فیلترینگ که احتمالا خوشحالتان کند

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان

اپلیکیشن برترین ها

را نصب کنید.

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۷/۵ ميليون تومان

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید