وزیر دفاع آمریکا وارد اسرائیل شد






۱۳۶۱۷۳۷




لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، بامداد روز جمعه، ۲۱ مهر وارد اسرائیل شد.

دیده بان: لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا، بامداد روز جمعه، ۲۱ مهر وارد اسرائیل شد. ژنرال آستین در بدو ورود خود گفت آمریکا اطمینان خواهد یافت که اسرائیل همه تجهیزات و نیازهای لازم را برای دفاع از خود و امنیت مردمش در اختیار داشته باشد.

لوید آستین دومین وزیر ارشد در دولت جو بایدن است که در کمتر از ۲۴ ساعت برای بیان همبستگی آمریکا با اسرائیل به این کشور رفته است.

ژنرال آستین با همتای اسرائیلی خود، ژنرال یوآو گالانت و همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر، دیدار خواهد کرد.

به دستور جو بایدن، پنتاگون ناو جرالد فورد را به سواحل اسرائیل نزدیک کرده و احتمال اعزام دومین ناو آمریکایی به منطقه را نیز مطرح کرده است.

جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا، پنج‌شنبه شب به شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل گفت اعزام این ناوها هشداری به ایران و حزب‌الله و سایر عوامل خصم با اسرائیل است که پای خود را وارد این درگیری نکنند.

بریتانیا نیز دو کشتی جنگی خود را به شرق مدیترانه به نشانه همبستگی با اسرائیل راهی منطقه کرده است. وزیر خارجه بریتانیا روز چهارشنبه از اسرائیل دیدار کرد.

همچنین روز جمعه وزیران خارجه آلمان و شمار دیگری از متحدان اروپایی اسرائیل همراه با مقامات ارشد اتحادیه اروپا برای ابراز همبستگی با اسرائیل راهی این کشور شده‌اند

طبیعت_F پلاس

دکتر طالبی_E

ادیب_ E

درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

ايمپلنت و ارتودنسي و كامپوزيت دندان

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي ۷/۵ ميليون تومان

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار امروز ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید