والپیپرهای منتسب‌ به گلکسی زد فولد ۶ و زد فلیپ ۶ فاش شدند


تخفیف بزرگ تابستانه

سامسونگ در تاریخ ۱۰ جولای (۲۰ تیر ۱۴۰۳) رویداد گلکسی آنپکد را برگزار خواهد کرد. انتظار می‌رود در مراسم مذکور، نسل جدید گوشی‌های تاشدنی این شرکت، یعنی گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶ رونمایی شوند. قبل‌ از معرفی رسمی، شاهد انتشار رندرها و اطلاعات مختلف از این گوشی‌ها بوده‌ایم و حالا والپیپرهای جذاب آن‌ها توجهات را به خود جلب کرده‌اند.

انتظار داریم نسل بعدی گوشی‌های تاشدنی سامسونگ با بهره‌مندی از قابلیت‌های جدید و طراحی‌های جذاب، وارد عصر تازه‌ای شوند. اکنون وب‌سایت YTECHB تصویرزمینه‌های گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را قبل‌ از معرفی رسمی، به‌اشتراک گذاشته است.

والپیپرهای گلکسی زد فلیپ ۶

طبق گزارش‌ها، گلکسی زد فلیپ ۶ در چهار رنگ عرضه خواهد شد. والپیپرهای آن نیز با الهام از همین رنگ‌ها طراحی شده‌اند و عدد ۶ را به‌صورت ظریفی برای نشان‌دادن نسل جدید این سری، به نمایش می‌گذارند. این والپیپرها با وضوح ۱۰۸۰ در ۲۶۳۸ در دسترس قرار دارند.

اتتظار می‌رود گلکسی زد فولد ۶ در رنگ‌های خاکستری، آبی و صورتی عرضه شود. والپیپرهای این گوشی نیز با سایه‌های ملایم و اشاره به عدد ۶ طراحی شده‌اند. تصویرهای زمینه‌ی یادشده با دو وضوح ۹۰۴ در ۲۳۱۴ و ۱۸۱۲ در ۲۱۶۰ در دسترس علاقه‌مندان قرار دارند.

به‌نظر می‌رسد سامسونگ با ارائه‌‌ی والپیپرهای مینیمالیستی، قصد دارد روند جدیدی را به‌ سمت سادگی و زیبایی در پیش بگیرد. کاربران علاقه‌مند می‌توانند والپیپرهای گلکسی زد فلیپ ۶ و زد فولد ۶ را برای گوشی‌های هوشمند خود از گوگل درایو دانلود کنند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *