هوش مصنوعی جمنای نانو وارد تعداد بیشتری از گوشی‌های گوگل شد


تخفیف بزرگ تابستانه

براساس گزارش 9to5Google، گوگل قصد دارد از امروز همزمان با فیچر دراپ ماه ژوئن(خرداد و تیر)، قابلیت‌های جدیدی را به برخی از تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و گوشی پیکسل خود اضافه کند.

به هوش مصنوعی مولد جمنای نانو می‌توان به‌عنوان بهترین قابلیت جدید گوشی‌های پیکسل ۸ و پیکسل 8a اشاره کرد. هوش مصنوعی جمنای نانو پیش‌تر تنها دردسترس کاربران گوشی‌ پیکسل ۸ پرو قرار داشت. این هوش مصنوعی را می‌توان ازطریق تنظیمات دستگاه فعال کرد.

ساعت هوشمند و گوشی پیکسل در کنار هم

اپلیکیشن Recorder به قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی مجهز می‌شود و می‌تواند خلاصه‌های بهتر و دقیق‌تری از صداهای ضبط‌شده ارائه دهد. کاربران گوشی‌های پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل 8a می‌توانند از این قابلیت کاربردی استفاده کنند.

قابلیت تبدیل رونوشته‌های صدا به فایل متنی و گوگل داکس هم به گوشی‌ پیکسل ۶ و مدل‌های بالاتر اضافه شد. ازاین‌پس می‌توان گوشی‌های پیکسل ۸، پیکسل ۸ پرو و پیکسل 8a را ازطریق درگاهUSB-C به یک نمایشگر خارجی وصل کرد.

امکان انتخاب لنز برای عکس‌برداری در برخی از گوشی‌‌های پیکسل فراهم شده است. برخی از گوشی‌ها و تبلت‌های پیکسل این قابلیت را دارند که تنها با یک‌بار فشردن شاتر، بهترین عکس را به‌صورت خودکار توسط +HDR شناسایی کنند.

آپدیت جدید ساعت هوشمند پیکسل، امکان تشخیص تصادف خودرو باکمک ساعت‌های هوشمند مدل‌های نسل دوم را فراهم می‌کند، درصورت نیاز و عدم پاسخ کاربر با خدمات اضطراری تماس می‌گیرد و مکان کاربر را در اختیارشان قرار می‌دهد. از دیگر قابلیت‌های Wear OS 3 می‌توان به دسترسی آسان‌تر به اپلیکیشن Google Home اشاره کرد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *