هشدار: کیس شارژ گجت AI Pin ممکن است آتش‌سوزی ایجاد کند


تخفیف بزرگ تابستانه

درحالی که سیل نقدهای منفی برای محصول هوش مصنوعی جنجالی Humane AI Pin فروکش نکرده، به‌نظر می‌رسد این گجت با مشکل جدی دیگری روبه‌رو شده است. شرکت مورد بحث با ارسال ایمیلی به خریداران AI Pin، آن‌ها را از احتمال آتش‌سوزی کیس شارژ این محصول و لزوم توقف فوری استفاده از آن مطلع کرده است.

طبق ایمیل ارسالی، Humane پس‌از دریافت گزارش‌هایی درمورد مشکل شارژ که منجر به کشف ایراد کیفی در سلول باتری کیس شارژ شده، اقدام به اطلاع‌رسانی کرده است. اگرچه در ایمیل مذکور به‌صراحت به وقوع آتش‌سوزی ناشی از این مشکل شارژ اشاره نشده، اما در بخشی از توضیحات اشاره می‌شود که بررسی‌ها از احتمال آتش سوزی به‌دلیل ایراد در برخی از سلول‌های باتری خبر می‌دهند.

با اینکه Humane تاکنون واژه‌ی فراخوان را درمورد مشکل AI Pin به‌کار نبرده است، اما به‌شدت توصیه می‌کند کاربران از کیس شارژ استفاده نکنند. به گفته‌ی این شرکت، سایر لوازم جانبی شارژ مانند پاوربانک و پد شارژ به‌دلیل استفاده از باتری‌های تأمین‌شده از منابع دیگر، ایمن هستند. وب‌سایت انگجت برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های Humane برای جبران خسارت خریداران کیس شارژ ۱۴۹ دلاری با این شرکت تماس گرفته است. در همین راستا، سازنده‌ی AI Pin برای جبران مشکل، دو ماه اشتراک رایگان سرویس خود را به خریداران کیس شارژ ارائه می‌کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *