نگرانی بزرگ استقلالی‌ها درباره هافبک کلیدی ساپینتو

پایگاه خبری فوتبالی – استقلال در حالی مقابل حریف تهرانی‌اش به میدان می‌رود که شنیده‌ها درباره آرش رضاوند حاکی از آن است که احتمال دارد این بازیکن به ناچار از ترکیب سرمربی پرتغالی تیم بیرون گذاشته شود.

به گزارش فوتبالی، حضور ۹۰ دقیقه‌ای این هافبک در ترکیب استقلال باعث شد مچ پای رضاوند مجدداً دچار ورم شود. او که در بازی قبل با زور آمپول خودش را به ترکیب اصلی رسانده بود حالا این روزها دوباره در حال مداوای مچ پایش است.

از اردوی تیم استقلال خبر می‌رسد این احتمال وجود دارد که آرش رضاوند باتوجه به برطرف شدن محرومیت مهدی مهدی‌پور در دیدار مقابل هوادار استراحت کند تا با آمادگی صددرصدی بتواند در دیدار دربی مقابل پرسپولیس به میدان برود.

شنیده‌ها از کادر فنی استقلال حاکی از آن است که مربیان این تیم معتقد بودند رضاوند به دلیل مصدومیتی که در فاصله روزهای باقیمانده تا دیدار مقابل آلومینیوم داشت نتوانسته صددرصد توانش را مقابل این تیم اراکی به نمایش بگذارد. به همین خاطر آنها نگرانند که مبادا با حضور دوباره در دیدار مقابل هوادار این مصدومیت شدیدتر شده و رضاوند را برای دیدار مقابل پرسپولیس از دست بدهند.

1470

منبع

کلید نقره ای یک خبرگزاری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبار سیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *