نماینده ولی فقیه: یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد، ولی…!






۱۳۴۸۱۳۶




محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامیداشت یاد و خاطره شهید رجایی، اظهار کرد: اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

فارس: نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: اگر آمریکا و همفکرانش می گویند سازش کنید تا گندم به شما بدهیم ما یک نان را ۹۰ میلیون نفری خواهیم خورد ولی زیربار این ذلت نخواهیم رفت.

محمدباقر محمدی لائینی در خطبه‌های نماز جمعه ساری با تسلیت ایام اربعین، اظهار کرد: آنهایی که در پیاده‌روی اربعین حضور پیدا کردند جای تقدیر دارد و جاماندگان هم در ثواب آنان شریک هستند که در واقع زائران بیشتر از ۲۰۰ میلیون هستند؛ چراکه همه مردم دوست دارند جایشان باشند و دلشان می‌خواهند در این جایگاه باشند و آنهایی که رفتند نماینده بقیه باشند.

نماینده ولی فقیه: یک نان را 90 میلیون نفری خواهیم خورد، ولی...!

منبع:برترینها
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید