نظر عبدالله ویسی درباره گزینه‌های هدایت تیم ملی امید

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی سابق سپاهان و فولاد معتقد است نامزدهای سرمربیگری تیم ملی امید، رزومه کافی برای قبول این مسئولیت را ندارند.

به گزارش فوتبالی، عبدالله ویسی روز گذشته در حالی روی آنتن یکی از برنامه‌های رادیویی حاضر شد که موضع تندی نسبت به مسائل مختلف گرفت. ویسی که با قهرمانی استقلال خوزستان نامش را در جرگه مربیان لیگ برتری قرار داد، هرگز نتوانست موفقیت استثنایی خود را تکرار کند و راهی تیم‌های متوسط شد و در نهایت در لیگ یک هم ناموفق بود و کلا از فرایند سرمربی شدن خارج شده است.

او در در بخشی از صحبت‌هایش در این گفت‌و‌گو رادیویی به گزینه‌های مطرح شده در حوالی تیم ملی امید پرداخته و به آن‌ها کنایه زده است. ویسی گفته است : “با این اسامی باید گریه کرد. اصلا به رزومه مربی نگاه نمی‌کنند. من آن روز اسامی مختلفی را در سایت‌ها دیدم که باید گریه می‌کردم. برای مثال اگر می‌خواهند عبدالله ویسی را انتخاب کنند، رزومه او را نگاه کنند و بگویند ویسی کجا بود و چه کرد. رزومه گزینه‌ها را نگاه کنند و ببینند چه موفقیت‌هایی داشته است، اما متاسفانه چون قبل یک رئیسی با یک معاونی زد و بند کرده‌اند، فلان مربی را می‌آورند که علم کنند تا یا به او تیم بدهند و یا واقعا او را به عنوان سرمربی تیم ملی امید انتخاب کنند که فاجعه می‌شود.”

واکنش تند ویسی در حالی گزینه‌های احتمالی تیم ملی امید را هدف گرفته که هنوز هیچ نامی از سوی مدیران فدراسیون برای جانشینی مهدوی‌کیا مطرح نشده و در واقع اسامی فعلی، گمانه‌زنی رسانه‌ها است.

 گزینه‌های فعلی که اکثر رسانه‌ها در ماه‌های اخیر بر آن اتفاق نظر داشته‌اند، شامل محرم نویدکیا، رسول خطیبی، وحید هاشمیان و چند نفر دیگر است که به نظر بیشتر از سایرین به نیمکت تیم ملی امید نزدیک‌اند.

حضور نویدکیا در این لیست و ارتباط نچندان خوب ویسی با محرم در زمان حضورش به عنوان سرمربی سپاهان نکته قابل توجهی است که ممکن است اظهارات ویسی به آن بی‌ربط هم نباشد. البته او هیچ نام مشخصی را نیاورده و مجموعه گزینه‌های احتمالی را مورد نقد قرار داده است.

2509

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *