نشست خبری آنچلوتی پیش از دیدار با بتیس

پایگاه خبری فوتبالی – کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در نشست خبری پیش از بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. 

به گزارش فوتبالی، امشب (یک شنبه) تیم‌های رئال بتیس و رئال مادرید از چهارچوب هفته بیست و چهارم لالیگا در استادیوم بنیتو ویلامارین مقابل هم صف آرایی خواهند کرد. دو تیم در حالی به مصاف هم می روند که لوس بلانکوس با 7 امتیاز اختلاف نسبت به بارسلونا صدرنشین در رده دوم است و بتیس با 40 امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارد. 

آنچلوتی در کنفرانس خبری پیش از بازی گفت: “بتیس تیم سازماندهی شده است. فوتبال جذابی ارائه می دهند.بازی سختی در انتظار ماست و جای هیچگونه اشتباهی نداریم و هرکاری انجام می دهیم تا بتوانیم به پیروزی برسیم.”

“به خوبی در حال مدیریت تقویم فشرده هستیم. تیم در شرایط خوب فیزیکی قرار دارد و بازیکنان در حال ریکاوری هستند. شاید فرلان مندی هفته آینده بازگردد.”

“شکست مقابل بارسلونا؟ دوباره بازی را نگاه کردم و روی حرف‌هایی که زدم، هستم. باید روی جنبه‌های زیادی از بازی بهتر شویم و البته اصلاً عملکرد بدی در آن بازی نداشتیم.”

“عملکرد سینوسی وینیسیوس؟ او بازیکنی است که همیشه به فکر کمک به هم تیمی‌هایش می باشد. در چند بازی گذشته، او را از نزدیک مهار کردند، اما مهم این است که او انگیزه‌اش را از دست نداده.”

“کریم بنزما؟ غیرممکن است که یک بازیکن در تمامی بازی‌ها برای ما گلزنی کند. دیگر بازیکنان در زمین، باید به مهاجم توپ برسانند.”

4416

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *