نسخه جدید tvOS با قابلیت هیجان‌انگیز InSight رونمایی شد


تخفیف بزرگ تابستانه

اپل امشب در رویداد WWDC 2024 علاوه‌بر نسخه‌ی جدید iOS و iPadOS، نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل tvOS را رونمایی کرد. نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل نام‌برده قابلیت‌های جدیدی با‌خود به‌همراه دارد.

سیستم‌عامل tvOS 18 اکنون قابلیت جدیدی به‌نام InSight دارد که به‌کمک آن می‌توان اطلاعاتی بیشتری درمورد محتوای درحال پخش به‌دست آورد. این قابلیت هنگام قطع کردن محتوا، می‌تواند اطلاعاتی نظیر موسیقی و بازیگران فیلم را به‌ افراد بدهد. ویژگی موردبحث در اپلیکیشن TV گوشی اپل و تبلت اپل نیز در دسترس است.

قابلیت InSight با حضور مت دیمون

اکنون می‌توان برای بخش Screensaver، والپیپر‌های شخصی‌سازی‌شده تنظیم کرد. سیستم‌عامل جدید کوپرتینویی‌ها اکنون از پروژکتور‌های ۲۱:۹ پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تجربه‌ی بصری بهتری برای کاربران رقم بزند. قابلیت Enhance Dialogue اکنون از یادگیری ماشینی استفاده می‌کند و می‌تواند بهتر دیالوگ‌ها را از پس‌زمینه جدا کند.

مقاله‌های مرتبط

قابلیت Enhance Dialogue قبل‌تر فقط از طریق هوم‌پاد در دسترس بود، اما اکنون هنگام استفاده از بلندگو‌های تلویزیون و سایر بلندگوهای بلوتوثی هم در دسترس است. در سیستم‌عامل tvOS 18 زیر‌نویس‌ها به‌طور خودکار و در لحظه ظاهر می‌شوند.

اپلیکیشن +Fitness برای استفاده‌ی بهتر و راحت‌تر بازطراحی شده است. سیستم‌عامل tvOS 18 چند ماه دیگر منتشر خواهد شد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *