موقعیتی به نفت ندادیم / مالکیت توپ با ما بود


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شنبه شب پس از پیروزی خارج از خانه تیمش در برابر صنعت نفت آبادان در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا باید بگویم یکی از جذابیت‌های لیگ حضور تیم نفت آبادان بود و متأسفم از اینکه تیم خوب و با ریشه، قدیمی و پرطرفدار صنعت نفت آبادان به دسته یک سقوط کرد.

وی گفت: بازیکنانمان از بزرگ تا کوچک نشان دادند می‌توانند در قامت یک تیم ظاهر شوند و این برای من خیلی مهم بود که در مدت مسوولیتم، تراکتور در قواره یک تیم واقعی ظاهر شود.

وی عنوان کرد: لطف خدا شامل حال ما شد و توانستیم بهترین نتایج را بگیریم، از کادر فنی، پزشکی و رسانه‌ای تیم و الباقی بزرگواران که برای تراکتور تلاش کردند تشکر می‌کنم و این برد را به همه بازیکنان و هواداران تقدیم می‌کنم.

مطهری ادامه داد: در بازی موقعیتی به نفت ندادیم و مالکیت توپ با ما بود و خیلی خوب بازی را کنترل کردیم و هر جا که می‌خواستیم خودمان ریتم بازی را تغییر می‌دادیم و در مجموع یک فوتبال فوق‌العاده را ارائه دادیم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره حضورش در تراکتور در فصل آینده، تصریح کرد: ما درگیر بازی‌های باقی‌مانده بودیم و باید نشست داشته باشیم و ببینیم نتیجه چه خواهد شد.

مطهری اظهار کرد: امسال برای تراکتور آمارهای خوبی را ثبت کردیم، به عنوان مثال کمترین گل خورده را داشتیم و بالاترین امتیاز را در چند سال اخیر ثبت کردیم، ضمن اینکه از بازیکنان بومی استفاده کردیم و همه این‌ها را مدیون همدلی تیمی هستیم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *