موضع مشترک ساپینتو و پرسپولیسی‌ها در قبال فدراسیون

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال مانند اعضای باشگاه پرسپولیس نسبت به تفاوت تعداد تماشاگران در ورزشگاه‌های مختلف معترض است.

به گزارش فوتبالی، باشگاه نساجی در تلاش است در بازی فردا با استقلال از حضور حداکثری تماشاگران بهره ببرد و پیش از این بازی سپاهان در بازی با پرسپولیس این کار را کرد و حال سوال ریکاردو ساپینتو این است؛ چرا در تهران تنها ۵ هزار بلیط به  تماشاگران استقلال فروخته می شود!

او خطاب به مدیران باشگاه استقلال گفته است؛ فدراسیون فوتبال باید همه تیم ها را به یک چشم نگاه کند نه اینکه برخی تیم ها این اجازه را داشته باشند که در بازی های خانگی از همه تماشاگرانشان بهره ببرند و تیمی چون استقلال تنها این اجازه را داشته باشد که تنها ۵ هزار بلیط به تماشاگرانش بفروشد. به زعم او این رفتار فدراسیون فوتبال بی انصافی در حق باشگاه استقلال است.

جالب اینجاست باشگاه پرسپولیس هم پیش از بازی با نفت مسجد سلیمان در نامه ای به فدراسیون فوتبال خواستار برگزاری دیدارهای خانگی خود با تعداد تماشاگران بیشتر شد. به نظر می رسد موافقت با این درخواست ها منوط به نظر شورای تامین است.

6442

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *