موتور گلزنیِ مغانلو دوباره روشن شد

پایگاه خبری فوتبالی- شهریار مغانلو پس از افتی چند هفته‌ای، موفق به گلزنی شد.

به گزارش فوتبالی، سپاهان که امشب در دیدار حساسی به مصاف مس رفسنجان رفت، خیلی زود با گلزنی شهریار مغانلو از میهمان خود پیش افتاد. مغانلو در چهارمین دقیقه پاس رضاییان را قطع کرد تا دروازه لک فرو بریزد. او اولین حمله سپاهانی را به سرانجام رساند که در 180 دقیقه قبلی، فقط یک گل زده بود.

 ارزش گل امشب مغانلو زمانی بیشتر مشخص می‌شود که بدانیم که آخرین گل او به 14 اسفند ماه سال قبل باز می‌گردد؛ جایی که از روی نقطه پنالتی یکی از گل‌های تیمش را وارد دروازه هوادار کرد. با این وجود او در 5 بازی بعدی پایش به گلزنی باز نشد.

 طلسم مغانلو در تیم ملی هم ادامه پیدا کرد و علیرغم آنکه با غیبت سردار شانس ویژه‌ای برای اثبات توانمندی‌هایش داشت، در گلزنی ناکام ماند تا دعوتش به اردوهای بعدی در هاله‌ای از الهام قرار بگیرد. این گل زودهنگام می‌تواند پایانی خوش بر افت چند هفته‌ای شهریار باشد که خبر بسیار خوبی برای سپاهانی‌ها است.

2509

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید