مناظره خوبی نبود/ همه حرف‌های تکراری زدند!


تخفیف بزرگ تابستانه

جبار کوچکی نژاد ، نماینده مردم رشت در مجلس دوازدهم به خبرنگار پارلمانی رکنا تصریح کرد: حوزه اقتصادی، حوزه ای بسیار مهم و چالش برانگیز است به همین دلیل کاندیداها باید به صورت مشخص می گفتند که چه برنامه هایی برای برون رفت از بحران های فعلی دارند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یازدهم  ادامه داد: باید می گفتند که آیا به خصوصی سازی به معنای واقعی اعتقادی دارند؟ آیا بر روی خصولتی ها خط می زنند؟ و آیا اساساً چنین قدرتی را دارند؟ همین طور باید آماری می دادند که چند درصد اقتصاد ایران دست دولت، چند درصد دست بخش خصوصی و چند درصد دست تعاونی هاست.

وی ادامه داد: اصلا بخش تعاونی در اقتصاد ما که بر اساس قانون باید 25 درصد کل اقتصاد را به خود اختصاص دهد، مغفول ماند. به نظر من این مناظره اگر چه با رویکرد اقتصادی برگزار شد، اما هیچ شفافیت و عمق اقتصادی نداشت.

کوچکی نژاد در عین حال، اظهارات سعید جلیلی را عمیق تر از بقیه خواند و گفت: آقای قالیباف که از مسائل گذر می کرد  و بقیه هم حرف‌های تکراری می زدند. رشد اقتصادی 8 درصدی، پررنگ کردن سفره مردم و … همه تکرارِ مکررات است.

این نماینده اصولگرای مردم رشت در مجلس دوازدهم به برخی اظهار نظرها پیرامون منابع خارجی اشاره کرد و گفت: در این مورد هم مشخص نکردند که نوع منابع خارجی کدام است؟ با کدام کشورها و از چه روشی در صدد جذب منابع خارجی هستند؟ در مجموع مناظره خوبی نبود.

وی در پایان از لزوم اجماع اصولگرایان سخن گفت و افزود: عقل حکم می کند که باید اجماع کنند . گزینه‌ی نهایی اصولگرایان هم آقایان قالیباف و جلیلی هستند حالا باید دید سبد آرای هر کدام در صورت حذف دیگری چگونه می‌چرخد و به سمت دیگری سرازیر می‌شود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

برای دیدن اخبار همین الان کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *