معلوم نیست در گل گهر بمانم/ تمرکزمان برای پیروزی برابر سپاهان است


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال گل گهر سیرجان فصل بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر را با هدایت «مارینوس اوزونیدیس» آغاز کرد و در پایان مسابقات، این تیم با ۸ پیروزی، ۱۲ تساوی و ۱۰ شکست در رده نهم جدول قرار گرفت. گل گهر با اینکه در لیگ برتر نتوانست نتایج خوبی را کسب کند اما این تیم در حال حاضر در جمع ۴ تیم برتر جام حذفی قرار دارد و روز ۲۶ خرداد در مرحله نیمه نهایی باید رو در روی سپاهان قرار گیرد و باید دید مصاف شاگردان «اوزونیدیس» و «ژوزه مورایس» با چه نتیجه‌ای به پایان خواهد رسید. گل گهر در صورت قهرمانی در جام حذفی می‌تواند سهمیه حضور در پلی آف نخبگان آسیا را به دست آورد.

یکی از بازیکنانی که در این فصل در ترکیب گل گهر عملکرد خوبی را از خود نشان داد، ابوالفضل رزاق پور بود که هر زمان که در ترکیب تیمش قرار گرفت توانست نمایش خوبی را داشته باشد. او در گفت‌وگو با خبرنگار مهر در رابطه با دیدار با سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی اظهار داشت: دیدار بسیار سختی را با تیم خوب سپاهان داریم. این تیم بازیکنان و کادر فنی خوبی را در ترکیب خود دارد و در فصل گذشته هم درگیر حاشیه‌هایی شدند که نتوانستند آن طور که باید نتیجه بگیرند. همه ما از این که یک بازی سخت را در پیش داریم آگاه هستیم و هم قسم شده‌ایم که بهترین نتیجه را در این دیدار کسب کنیم.

مدافع گل گهر افزود: امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوبی را شاهد باشند و ما بتوانیم جواز حضور در فینال را کسب کنیم و پس از آن هم عنوان قهرمانی را به دست آوریم.

معلوم نیست در گل گهر بمانم/ تمرکزمان برای پیروزی برابر سپاهان است

مصدومیت و بدشانسی باعث شد تا در لیگ نتیجه نگیریم

او در رابطه با عملکرد گل گهر در فصلی که گذشت تصریح کرد: ما علی رقم اینکه کادر فنی و بازیکنان خوب داشتیم اما نتوانستیم عملکرد خوبی را داشته باشیم. نتایج گل گهر به خصوص در اواخر نیم فصل دوم اصلاً خوب نبود. مصدومیت زیاد بازیکنان در طول فصل و در برخی از بازی‌ها به دلیل نداشتن بازیکن دست کادر فنی خالی بود. در برخی از بازی‌ها هم با بی دقتی نتیجه را به حریفان واگذار کردیم و در دیدارهایی که حقمان پیروزی بود را واگذار کردیم.

جوان‌گرایی خوبی در گل گهر شکل گرفته است

رزاق پور ادامه داد: یکی از اتفاقات خوبی که امسال در گل گهر افتاد بحث جوان‌گرایی در تیم بود و در طول لیگ همه عملکرد خوب بازیکنان جوان تیم را مشاهده کردند و به امید خدا برای فصل آینده یک تیم یک دست و همدل را تشکیل خواهیم داد تا نتایج بهتری را به دست آوریم.

معلوم نیست بمانم یا جدا شوم

او در خصوص حضور در گل گهر گفت: من دو فصل بسیار خوب را در گل گهر داشته‌ام و در این مدت آرامش خوبی در تیم حاکم بود برای فصل آینده هم با گل گهر قرارداد دارم اما اکنون نمی‌توانم بگویم که در تیم می‌مانم یا جدا خواهم شد. از چند تیم پیشنهاد دارم اما با توجه به اینکه با گل گهر قرارداد دارم همه این امور را به باشگاه سپرده‌ام. من اهل این مسائل نیستم که به خواهم با نام بردن از تیمی اسم خودم را سر زبان‌ها بیاندازم و امیدوارم هر چیزی که خیر است برای من و گل گهر رخ دهد.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *