مطلب تازه روزنامه صداوسیما علیه مهسا امینی

پایان ترند اپوزیسیون

در گذشته بسیاری از هشتگ‌هایی که در توییتر ترند می‌شد توسط چهره‌های شاخص اپوزیسیون که در نشست جورج‌تاون حضور داشتند همراهی می‌شد و در نتیجه آنها بر شکل‌گیری فضای حاکم بر توییتر نقش مؤثری داشتند.

۱۴۰۱

خبر از تغییر فصل

حالا فضای توییتر متفاوت از پاییز۱۴۰۱ است؛ تعداد لایک و ریتوییت‌ها کمتر شده و ترند شدن یک هشتگ نیز نیازی به همراهی چهره‌های شاخص اپوزیسیون که در نشست جورج‌تاون شرکت داشتند، ندارد.

افشاگری علیه خود

چهره‌های شاخص اپوزیسیون در خارج از کشور فعالیت کمتری دارند؛ چه‌بسا افشاگری‌هایی که آنها در این مدت علیه یکدیگر داشتند نیز بر این امر مؤثر بوده است.

اپوزیسیون پس کشید

نمونه شاخص و عینی آن را می‌توان در هشتگ الهه ــ نیلوفر دید. این هشتگ که با بیش از ۳۲هزار توییت و ریتوییت در روزهای گذشته یکی از ترندهای اصلی بود، بدون حمایت هیچ‌یک از چهره‌های شاخص اپوزیسیون در خارج از کشور ترند شد.

بازنشستگی  ربات‌ها 

ترندشدن این هشتگ در عین بی‌توجهی چهره‌های شاخص اپوزیسیون به آن را می‌توان مهم‌ترین اتفاق توییتر فارسی پس از یک‌سال دانست.

منبع
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن بیوگرافی محمدمهدی شکوهی کلیک کنید

به اشتراک بگذارید