مصاحبه بسیار جالب امباپه: اگر به لیگ قهرمانان فکر می‌کردم، الان در پاریس نبودم!

پایگاه خبری فوتبالی – کیلیان امباپه سوپراستار فرانسوی اذعان کرد که موفقیت یا ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا، هیچ ربطی به آینده‌اش در پاریسن ژرمن ندارد. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته (شنبه) تیم‌های پاریسن ژرمن و نانت از سری رقابت‌های لیگ فرانسه به مصاف هم رفتند که در نهایت پاریسی‌ها با نتیجه چهار بر دو به پیروزی رسیدند. نکته جالب توجه این بازی، گلزنی امباپه در وقت‌های تلف شده بود که باعث شد این جوان 24 ساله با عبور کردن از ادینسون کاوانی، با 201 گل به بهترین گلزن تاریخ پاریسن ژرمن تبدیل شود. 

دیدار بعدی غول‌های فرانسوی در مقابل بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپاست. آن‌ها در بازی رفت در ورزشگاه پارک دو پرنس با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند و حالا برای عبور از قهرمان آلمان، باید در آلیانتس آرنا به پیروزی برسند. او در گفت و گویی با خبرنگاران، راجع به اهمیت این بازی روی آینده‌اش در پارک دوپرنس گفت: “هیچ تاثیری نخواهد داشت. اگر قرار بود آینده‌ام در پاریسن ژرمن به لیگ قهرمانان مربوط می‌شد، با کمال احترام به پی‌اس‌جی، من خیلی از این باشگاه دور می شدم. از حضور در پاریس بسیار خوشحالم و به چیزی جز افتخار آفرینی در این لباس فکر نمی کنم.”

“روی بازی چهارشنبه تمرکز کرده‌ام. شب خوبی را تجربه کردیم. با مردم جشن گرفتیم و حالا یک هدف بزرگ داریم.”

4416

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *