مشخصات شیائومی میکس فولد ۴ لو رفت؛ تاشدنی جذاب برای رقابت با سامسونگ

شیائومی پس‌از این‌که گوشی میکس فولد ۳ را در تابستان امسال معرفی کرد، اکنون در آستانه‌ی رونمایی از میکس فولد ۴ قرار دارد. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا رونمایی محصول، جزئیات احتمالی آن فاش شده است.

پیش‌از این برخی گزارش‌ها جزئیاتی در مورد میکس فولد ۴ را فاش کرده‌ بودند، از جمله استفاده از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳، ارتباطات ماهواره‌ای دو طرفه و دوربین‌ ۵۰ مگاپیکسلی.

بر اساس پستی در ایکس، گوشی میکس فولد ۴ با بدنه‌ی محکم‌تر عرضه خواهد شد که عمر مفید آن را افزایش می‌دهد و ساختار جدید لولا باعث کاهش چین‌خوردگی در نمایشگر تاشدنی خواهد شد.

میکس فولد ۳ شیائومی

میکس فولد ۴ دارای ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود و به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل ۳ مجهز خواهد بود. باتری این گوشی بیش‌از ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از توان ۱۰۰ وات پشتیبانی خواهد کرد. در مقایسه، میکس فولد ۳ دارای باتری ۴٬۸۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی است.

افشاگر مذکور همچنین ادعا می‌کند که میکس فولد ۴ دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، یک لنز پریسکوپی جدید و دوربین‌های دیگر خواهد بود. اتصالات ماهواره‌ای نیز طبق آنچه قبلاً گزارش شده بود، امکان ارتباط دوطرفه را فراهم خواهد کرد.

علاوه‌بر این، گوشی تاشدنی جدید چینی‌ها احتمالاً رتبه‌بندی IP (مقاومت دربرابر نفوذ آب و گردوغبار) دارد که در نسل فعلی وجود ندارد. همچنین گفته می‌شود که یک موتور خطی تک‌محوره‌ی سفارشی برای بهبود بازخورد لامسه‌ای خواهد داشت و وزن آن بین ۲۲۰ تا ۲۴۰ گرم بسته به مواد استفاده‌شده برای پنل پشتی متغیر خواهد بود.

درباره‌ی قیمت گوشی شیائومی مدل میکس فولد ۴ و تاریخ عرضه‌ی آن، اطلاعاتی دردسترس نیست؛ اما احتمالاً تا اواخر اردیبهشت ماه رونمایی می‌شود. باید دید ارتقاء ویژگی‌های سخت‌افزاری چقدر بر قیمت گوشی تأثیر خواهند گذاشت.

منبع :زومیت

کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *