مدیریت تیم‌ها با هوش مصنوعی؛ سرویس Copilot for Teams معرفی شد

مایکروسافت در کنفرانس بیلد Team Copilot را رونمایی کرد. تیم کوپایلت نسخه‌ای ویژه از ابزار هوش مصنوعی مایکروسافت است که می‌تواند نیازهای گروهیِ کاربران را برآورده کند.

مایکروسافت در مراسمش اعلام کرد که Team Copilot فراتر از دستیار شخصی عمل می‌کند و می‌تواند به کل تیم یا بخش یا حتی کل سازمان خدمات ارائه دهد. این ابزار جدید برای انجام کارهای زمان‌بر و آزادکردن وقت کارکنان طراحی شده است و می‌تواند کارهایی مانند مدیریت صورت‌ جلسات و یادداشت‌برداری‌های ویرایش‌شدنی را انجام دهد.

Team Copilot می‌تواند به‌عنوان تسهیلگر جلسات عمل کند. این قابلیت با خلاصه‌سازی اطلاعات مهم برای افرادی که دیر وارد جلسه شده‌اند و پاسخ به پرسش‌ها، به کاربران کمک خواهد کرد. کوپایلت می‌تواند کارها را در Planner ایجاد و ضرب‌الأجل پروژه‌ها را پیگیری کند و درصورت نیاز به مشارکت یا بازبینی کاری خاص، به اعضای تیم اطلاع دهد.

مشتریان مایکروسافت که برای استفاده از کوپایلت در سرویس مایکروسافت ۳۶۵ پول پرداخت می‌کنند، از اواخر سال ۲۰۲۴ می‌توانند ویژگی‌های مذکور را در نسخه‌ی پیش‌نمایش دریافت کنند.

مایکروسافت افزون‌بر Team Copilot روش‌های جدیدی برای شخصی‌سازی دستیار هوش مصنوعی خود معرفی کرد. در Copilot Studio، کاربران می‌توانند کوپایلت‌های سفارشی در SharePoint ایجاد کنند تا به‌سرعت به اطلاعات موردنیاز خود دسترسی پیدا کنند. همچنین، ایجنت‌های کوپایلت سفارشی را به‌عنوان نماینده بسازند که به شرکت‌ها و صاحبان مشاغل امکان می‌دهد تا فرایندهای تجاری مانند تکمیل سفارش‌ها را به‌صورت خودکار انجام دهند.

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *