مایکروسافت نام یک سرویس مبتنی‌بر کوپایلت را به بینگ تغییر داد!

به‌نظر می‌رسد که ویژگی Explain with Copilot در نوت‌پد ویندوز به Define with Bing تغییر نام داده است. این در نگاه اول بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛ چون مایکروسافت علاقه‌ی زیادی به نام کوپایلت دارد.

آنچه که امروز به‌عنوان دستیار کوپایلت می‌شناسیم، قبلاً با عنوان بینگ چت شناخته می‌شد. سرویس Bing Image Creator که با DALL-E 3 کار می‌کند، اکنون Image Creator from Designer نام دارد.

منوی راست کلیک در نوت پد ویندوز ۱۱

عکاس: PhantomOfEarth

یکی از کاربران ویندوز ۱۱ اینسایدر تصویری در ایکس به اشتراک گذاشته که نشان می‌دهد با راست‌کلیک روی متن در نوت‌پد، به‌جای گزینه‌ی Explain with Copilot که قبلاً وجود داشت، عبارت Define with Bing قابل مشاهده است.

ویژگی «توضیح با کوپایلت» چند ماه پیش برای اولین بار با نسخه‌ی ۱۱٫۲۴۰۱٫۲۵٫۰ نوت‌پد منتشر شد. به‌لطف این ویژگی می‌توانید از دستیار هوشمند ویندوز برای کمک به ساده‌سازی متن، کدنویسی یا هر چیز دیگری استفاده کنید. ویژگی مورد بحث با راست‌کلیک از منوی زمینه یا از میان‌بر صفحه‌کلید Ctrl + E فراخوانی می‌شود.

مایکروسافت توجه ویژه‌ای به دستیار هوش مصنوعی کوپایلت دارد و اعلام کرده است که کامپیوترهای کوپایلت‌پلاس با قدرت چشمگیر هوش مصنوعی، بازار کامپیوترها را متحول خواهند کرد.

نوت‌پد یکی از نرم‌افزارهای کوچک ویندوز ۱۱ است که از کوپایلت بهره می‌برد. در آینده، دستیار هوش مصنوعی تقریباً به همه‌ی نرم‌افزارها و گوشه و کنار ویندوز نفوذ خواهد کرد.

منبع :زومیت

برای دیدن خبر محرمانه و فوری کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *