مایکروسافت لانچر در اندروید به هوش مصنوعی کوپایلت مجهز شد

مایکروسافت پس از مدت‌ها انتظار، در نهایت هوش مصنوعی کوپایلت را وارد نسخه‌ی اندروید اپلیکیشن لانچر خود کرد. در به‌روزرسانی آزمایشی جدید مایکروسافت لانچر، پیامی ظاهر می‌شود که نشان می‌دهد کوپایلت اکنون در اپلیکیشن گنجانده شده است.

گوشی در دست با کوپایلت در صفحه اپلیکیشن لانچر

Windows Central

مایکروسافت اعلام کرد که بعد از به‌روزرسانی جدید، هوش مصنوعی کوپایلت در فید خبری کاربر قرار خواهد گرفت. علاوه‌براین، دستیار کوپایلت در لانچر آماده‌ی پاسخ‌گویی به سؤالات و تولید محتوا خواهد بود و می‌تواند با استفاده از کلمات ساده، به‌طور مستقیم از فید گوشی کاربر به خلق متن و تصویر مشغول شود.

کوپایلت در صفحه اپلیکیشن لانچر

Windows Central

کاربران کوپایلت پرو تجربه‌ی پاسخ سریع‌تر و تعامل بهتری در اپلیکیشن لانچر خواهند داشت. از نظر ظاهری، اکنون آیکون بینگ در ویجت جست‌وجو جای خود را به لوگوی کوپایلت داده است؛ اما تغییر بزرگ‌تر در بخش فید اتفاق افتاده، جایی که کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت به راست، به بخش‌هایی مانند Glance و خبر و کوپایلت دسترسی پیدا کنند.

رابط کاربری کوپایلت در اپلیکیشن لانچر شبیه نسخه‌ی وب یا اپلیکیشن مستقل کوپایلت است و اجازه می‌دهد تا کاربران درخواست خود را از طریق صدا، متن یا عکس مطرح کنند.

به‌نظر می‌رسد که نسخه‌ی لانچرِ کوپایلت در مقایسه‌ با اپلیکیشن مستقل Copilot اندروید، برخی از ویژگی‌های پیشرفته مانند Designer ،Vacation Planner ،Cooking Assistant ،Fitness Trainer و Notebook را ندارد که در نسخه‌ی کامل در کنار اشتراک Copilot Pro نمایش داده‌ می‌شوند.

منبع :زومیت

برای دیدن خبر محرمانه و فوری کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *