مانیتور جدید برند ویوسونیک، پنل ۲۷ اینچ ۲۴۰ هرتز دارد


تخفیف بزرگ تابستانه

شرکت ویوسونیک از مانیتور گیمینگ جدید خود با نام VX2781-2K-PRO-6 در بازار چین رونمایی کرد. این مانیتور دارای پنل ۲۷ اینچی IPS با وضوح ۲۵۶۰ × ۱۴۴۰ است. نرخ نوسازی تصویر ۲۴۰ هرتز و زمان پاسخگویی یک میلی‌ثانیه GTG باعث کاهش تاری حرکت و سایه‌دار شدن تصویر در بازی‌های پرسرعت و محتوای پویا می‌شود.

مانیتور ویوسونیک مدل VX2781-2K-PRO-6 از فناوری‌های FreeSync شرکت AMD و G-Sync انویدیا پشتیبانی می‌کند تا با همگام‌سازی نرخ نوسازی نمایشگر با خروجی کارت‌های گرافیک سازگار، گیم‌پلی روان و یکدستی را ارائه دهد. این مانیتور زاویه‌ی دید ۱۷۸ درجه دارد.

از نظر دقت رنگ، مانیتور VX2781-2K-PRO-6 طیف رنگی DCI-P3 را تا ۹۶ درصد، sRGB را تا ۱۰۰ درصد و Adobe RGB را تا ۹۰ درصد پوشش می‌دهد. این گستره‌ی وسیع رنگ همراه با عمق رنگ ۱۰ بیتی، نمایش دقیق و ثابتی از رنگ‌ها را تضمین می‌کند. مانیتور مورد بحث به فناوری DisplayHDR 400 مجهز شده است که عمق و وضوح صحنه‌های تاریک و روشن را بهبود می‌بخشد.

مانیتور VX2781-2K-PRO-6 ویوسونیک
مانیتور VX2781-2K-PRO-6 ویوسونیک
مانیتور VX2781-2K-PRO-6 ویوسونیک

مانیتور VX2781-2K-PRO-6 از طراحی شکیل با حاشیه‌های بسیار باریک در سه طرف برخوردار است. پایه‌ی ارگونومیک این مانیتور قابلیت تنظیم ارتفاع، چرخش، خم شدن و چرخش کامل (Pivot) را ارائه می‌دهد. همچنین این مانیتور قابلیت نصب روی دیوار با استاندارد VESA را دارد.

از نظر اتصالات، مانیتور VX2781-2K-PRO-6 دارای دو درگاه‌ HDMI 2.0، یک درگاه‌ DP 1.4 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری صدا است.

ViewSonic برای کسانی که به سلامت چشم اهمیت می‌دهند، چندین فناوری را برای کاهش خستگی چشم در استفاده‌ی طولانی‌مدت به کار گرفته است. این فناوری‌ها شامل نسل دوم کاهش نور آبی سخت‌افزاری می‌شود که تا ۴۰ درصد نور آبی مضر را بدون تأثیر بر دقت رنگ کاهش می‌دهد.

فناوری ضدسوسو (Flicker Free) و کاهش نور با جریان مستقیم (DC Dimming) تصویری ثابت و بدون سوسو زدن را ارائه می‌دهد، مشکلی که به‌طور رایج در مانیتورهای دیگر دیده می‌شود. قیمت مانیتور ساخت ویوسونیک حدود ۲۱۹ دلار است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *