لپ‌تاپ جدید ایسوس یک نمایشگر سنتی و یک نمایشگر شبیه کاغذ دارد!


تخفیف بزرگ تابستانه

ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس ۲۰۲۴ از مدل مفهومی لپ‌تاپی جدید به‌ نام Dali رونمایی کرد که روی درِ آن نمایشگر دیگری با جوهر الکترونیکی و شبیه‌ به کاغذ دارد.

صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی روی درِ لپ‌ تاپ ایسوس دارای وضوح ۱٬۶۰۰ در ۱٬۲۰۰ پیکسل است و ۶ رنگ مختلف را تولید می‌کند. سایر رنگ‌ها با ترکیب این ۶ رنگ ایجاد می‌شوند. ایسوس جزئیات بیشتری از لپ‌تاپ جدیدش ارائه نکرده و مشخص نیست به تولید انبوه خواهد رسید یا خیر.

نمایشگر دوم  ROG Zephrus G14

به‌نوشته‌ی تامز هاردور، نمایشگر دوم لپ‌تاپ جدید ایسوس بیشتر جنبه‌ی زیبایی دارد تا کاربردی. عده‌ای از افراد دوست دارند پنل پشت لپ‌تاپ خود را با برچسب‌های گوناگون تزئین کنند. نمایشگر دوم می‌تواند شخصی‌سازی‌های بیشتری را برای علاقه‌مندان فراهم کند.

لپ‌تاپ ROG Zephrus G14 از نمای جلو درحال اجرای نرم‌افرار Dali

در مدلی که ایسوس نمایش داد می‌توان به‌کمک نرم‌افزار اختصاصی Dali طرح‌های گرافیکی و استیکرهای مختلف را در نمایشگر اصلی دستگاه انتخاب کرد تا پس از چند ثانیه روی نمایشگر پشت لپ‌تاپ ظاهر شود.

Dali می‌تواند به‌کمک هوش مصنوعی تصاویر ساده و ابتدایی‌ای با ترکیب خطوط رنگی ایجاد کند و آن‌ها را روی نمایشگر پشت دستگاه نمایش دهد.

لنوو ایده‌ای مشابه را با Yoga Book C930 در سال ۲۰۱۸ امتحان کرد؛ اما مشخص نیست این ایده‌ها تا چه حد در آینده رنگ واقعیت به خود می‌گیرند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *