لپ‌تاپ‌های هوش مصنوعی جدید ایسوس برای گیمرها و حرفه‌ای‌ها معرفی شدند


تخفیف بزرگ تابستانه

ایسوس در جریان نمایشگاه کامپوتکس ۲۰۲۴ با معرفی طیف گسترده‌ای از لپ‌تاپ‌های جدید برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها، توجهات را به‌ خود جلب کرد. نکته‌ی قابل‌ توجه اینکه همه‌ی این لپ‌تاپ‌ها از قابلیت کوپایلت پلاس مایکروسافت پشتیبانی می‌کنند.

سری ProArt P16 ،PX13 و PZ13؛ برای تولیدکنندگان محتوا

لپ‌تاپ‌های سری ProArt P16 ،PX13 و PZ13 با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، امکانات جدیدی را برای کاربران نرم‌افزارهای StoryCube و MuseTree فراهم می‌کنند. StoryCube به شما کمک می‌کند با استفاده از هوش مصنوعی، ویدیوهای خلاقانه‌ بسازید، درحالی‌که MuseTree روی تولید تصاویر با هوش مصنوعی تمرکز دارد.

لپ تاپ های TUF Gaming A16 ایسوس روی میز

لپ تاپ ایسوس مدل P16 با نمایشگر ۱۶ اینچی، واحد پردازش عصبی با توان ۵۰ ترافلاپس، پردازنده AMD سری Ryzen AI 9 HX 370 و گرافیک انویدیا مدل GeForce RTX 4070، قدرت پردازشی مناسبی برای کارهای خلاقانه ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ ایسوس ProArt PX13 با نمایشگر ۱۳ اینچی، پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX و گرافیک GeForce RTX 4060، گزینه‌ای قابل حمل‌تر برای سازندگان محتوا محسوب می‌شود. در نهایت، مدل PZ13 با صفحه‌کلید جداشدنی و پردازنده‌ی اسنپدراگون، برای کسانی که قابلیت‌ حمل بالا را اولویت قرار می‌دهند، طراحی شده است.

ROG Zephyrus G16 ،TUF Gaming A14 و TUF Gaming A16؛ برای گیمرها

در بخش گیمینگ، لپ‌تاپ ایسوس ROG Zephyrus G16 با به‌روزرسانی‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی، پردازنده‌ی AMD Ryzen 9 HX 370 و گرافیک GeForce RTX 4070، انتخابی ایدئال محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ از فناوری‌های DLSS برای افزایش وضوح، تولید فریم اضافه و فناوری بازسازی پرتو (Ray Reconstruction) پشتیبانی می‌کند.

مرد جوان درحال کار با لپ تاپ ایسوس TUF Gaming A16

ایسوس دو لپ‌تاپ جدید TUF Gaming A14 و A16 را نیز در کامپیوتکس ۲۰۲۴ معرفی کرد. این دو محصول هم از پردازنده‌ی Ryzen 9 و گرافیک GeForce RTX 4070 بهره می‌برند. به‌هرحال، تمرکز اصلی این دو مدل روی طراحی فوق‌العاده باریک و وزن کم (فقط ۱٫۴۶ کیلوگرم) است که آن‌ها را به گزینه‌هایی ایدئال برای گیمرهای حرفه‌ای که مدام در حال حرکت هستند تبدیل می‌کند.

ایسوس Zenbook S 16؛ برای افراد پرتحرک

اگر به‌دنبال لپ‌تاپی با قابلیت‌ حمل بسیار بالا هستید، ایسوس Zenbook S 16 گزینه‌ی جذابی برای شما خواهد بود.

لپ تاپ ایسوس Zenbook S16 روی میز
زن جوان درحال کار با لپ تاپ ایسوس Zenbook s 16

لپ‌تاپ Zenbook S 16 با پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370، فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی SSD PCIe 4.0 و رم ۳۲ گیگابایتی LPDDR5x، قدرت پردازشی بسیار زیادی ارائه می‌دهد. این محصول با وجود سخت‌افزار قدرتمند فقط ۱٫۳ سانتی‌متر ضخامت و ۱٫۵ کیلوگرم وزن دارد.

سری Vivobook؛ برای مصارف عمومی

اگر به‌دنبال لپ‌تاپ جدید برای مصارف عمومی هستید، سری ایسوس Vivobook گزینه‌ی مناسبی است.

مرد جوان درحال کار با لپ تاپ ایسوس Vivobook S15
مرد جوان درحال کار با لپ تاپ ایسوس Vivobook S15

ایسوس Vivobook S 15 اولین لپ‌تاپ این شرکت بود که با پردازنده‌ی اسنپدراگون ایکس الیت برای پشتیبانی از کوپایلت پلاس عرضه شد، اما مدل‌های Vivobook S 14 و Vivobook S 16 نیز با به‌روزرسانی‌های جدید، به پردازنده‌ی AMD Ryzen AI 9 HX 370، رم ۳۲ گیگابایتی LPDDR5X و تا یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی SSD مجهز شده‌اند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار روز ایران بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *